määki joudun käymään kaupassaPerkeleen menkat jo 7 pv ja yleensä on n 5 pv
Mä joudun käymään kaupassa.
eli mullaki on menkat
määki joudun käymään kaupassaPerkeleen menkat jo 7 pv ja yleensä on n 5 pv
Osta sitte mullekkin siteitä samalla mulla alkaa olemaan vähissä. Eikä viitti joka paikkaa liata verellämääki joudun käymään kaupassa
eli mullaki on menkat
saatampa tuodakki, laita värkistä kuva niin osaan tuoda oikean kokoisiaOsta sitte mullekkin siteitä samalla mulla alkaa olemaan vähissä. Eikä viitti joka paikkaa liata verellä
Eiköhän sopi löydy ilman kuvaakinsaatampa tuodakki, laita värkistä kuva niin osaan tuoda oikean kokoisia
Oi voiPerkeleen menkat jo 7 pv ja yleensä on n 5 pv
Huomenta päivää !*Heräsi enemmän ja...sitäkin enemmän hämmentyneenä tähän aamuun* En etes tiiä mikä hymiö tuohonkaan sopis
Mutta ei kai se paha asia ole, mutta oijoi..ja voi
Mulle sopii nämä:*Heräsi enemmän ja...sitäkin enemmän hämmentyneenä tähän aamuun* En etes tiiä mikä hymiö tuohonkaan sopis
Vapunpäivää sinnekinPäivää kettinkiin.
Vappupäivää ittekullekin.
Kesä on tullut koska kämpässäni pörrää kärpänen. Hevostallin vieressä asumisella on huonot puolensa ja kesän kärpäset on yks nistä.
Toivottavasti kuitenkin semmosta kivan ihunaa hämmennysheräämistä*Heräsi enemmän ja...sitäkin enemmän hämmentyneenä tähän aamuun* En etes tiiä mikä hymiö tuohonkaan sopis
Huomenta päivää !
Känkkäränkän känkkisMulle sopii nämä:
Emmä tiedä...pelottaahuolestuttaahämmentääkutittaa...mä en tiedä...Toivottavasti kuitenkin semmosta kivan ihunaa hämmennysheräämistä
Sä oot aikasessaJättlkulhollinen pottusalaattia ja snelmannin chorozoa
Ookkonaa ikinä kuullut että osaat piirtää?https://aijaa.com/bIZspr
..en varmaankaan taaskaan osannut kun en nyt tajuu mistä mitäkin tehään mutta..
Huomentapäivää ja ihanaa ValpuriVapunpäivää sulle
En osannukaan! Miten toi saahaan??..*huokailee takkupääkkösen keskeltä*...mietässänymittäänkuvvaasaakaanossaakaanlaittaaennääkoskaanmillonkaan
Olkoot mokoma
Hö, kurjaaPerkeleen menkat jo 7 pv ja yleensä on n 5 pv
..no..höh?...kutitukseen vissiin vois auttaa histamiinit mutta nuihin muihin en tiijäkään...voimalliset tyynynruttaamiset ja tukevan olkapään ettimiset ja korvaan syrämen sisältöjen supisemiset?
Känkkäränkän känkkis
Emmä tiedä...pelottaahuolestuttaahämmentääkutittaa...mä en tiedä...
*huoh...kaus*
Värkki kesken menkkojen ei ehkä ole se kaunein ilmestyssaatampa tuodakki, laita värkistä kuva niin osaan tuoda oikean kokoisia
senkin hattarahupakkoOokkonaa ikinä kuullut että osaat piirtää?
No nyt _kuulet_
Sennii pörröpää
Hauskaa vappua sinnehttps://aijaa.com/bIZspr
..en varmaankaan taaskaan osannut kun en nyt tajuu mistä mitäkin tehään mutta..
Huomentapäivää ja ihanaa ValpuriVapunpäivää sulle
En osannukaan! Miten toi saahaan??..*huokailee takkupääkkösen keskeltä*...mietässänymittäänkuvvaasaakaanossaakaanlaittaaennääkoskaanmillonkaan
Olkoot mokoma
Mä heräsin vasta klo 9 ihan rauhassa hörppäsin kahvia & söin aamupalaa & kävin suihkussa sillä.aikaa ku potut kiehui. Lounas normiaikaanSä oot aikasessa
..tai sitte mä oon hirveen myöhässä*piilottelee aamupalaansa maitoa kahvilla kuppostaan ja nessupakettiaan*
Ei tähän histamiinit nyt taija auttaa..no..höh?...kutitukseen vissiin vois auttaa histamiinit mutta nuihin muihin en tiijäkään...voimalliset tyynynruttaamiset ja tukevan olkapään ettimiset ja korvaan syrämen sisältöjen supisemiset?