Eilen oli niin hyvä olo (vapaapäivä), että ajattelin jo, että nyt loppu oireet ja kesken tää kuitenkin menee... Tän päivän olo olikin sitten ihan pohjanoteeraus... Oksensin kaks kertaa ennen töihin lähtöä ja töissä ehkä viis kertaa...huhhuh... Tää on kyllä huijausta ja ihmisrääkkäystä, jos tämä kesken menee, tuulimunaa tai kohdun ulkoinen tai jotain muuta pahaa... Kauhistuttaako muita, että onko siellä mitään? En ees oo neuvolaa tai varhaisultraa uskaltanut varata! Huomenna soitan neuvolan ja varaan yksityiseltä varhaisultran makso mitä makso! Millä viikoilla ootte varannu ultran? Mää lähden työmatkalle ulkomaille rv 8+3 niin haluisin sitä ennen, eli se ois 7+2-5... Kauhukuva jäi kun ekassa tuulimunassa menin liian aikaisin ja siirrettiin viikolla eteenpäin...oli ihan kauhee viikko odottaa.
Mulla oli edellisessä raskaudessa tosi voimakasta pahoinvointia, onneksi en kuitenkaan töissä oksentanut kertaakaan, muttei sekään kaukana ollut. Ja sit jos pysähdyin niin pahoinvointi yltyi, mun oli pakko pysyä liikkeessä ettei oksu lentäny
Mä oon ollut aika rauhaksiin tän raskauden suhteen, juurikin edellisen raskauden takia.. se kuinka se kaikki onni kääntyi päälaelleen rakenneultrassa.....
Et rakenneultrakin tulee olemaan omalla kohdallani hyvinkin jännittävä päivä... mikäli rakenneultrassa kaikki on hyvin, ehkä uskallan hieman ilostua.. viimeistäänkin sitten vasta kun pieni on turvallisesti ja hyvinvoivana sylissämme
MUTTA tämän raskauden oireet on vasta alkaneet ilmaantua selkeämmin, eilen olisi laskurin mukaan poksunut tasan 6+0 ja heti aamulla alkoi jo kahvi tökkiä
en pystynyt kolmea kulausta enempää juomaan, iltapäivällä vasta sain kupillisen juotua. Aamupäivällä oli voimakasta huimausta
mitä en muista aiemmissa raskauksissa kokeneeni.
Illalla kun äiti oli kylässä aloin voimaan pahoin ja toivoin vaan että se menisi pian ohi (koska ei olla kerrottu vielä raskaudesta) ja onneksi sitten menikin
Aamuyöstä sitten kun en enää oikeen unta saanut ja käänsin vain kylkeä niin tuli voimakas pahoinvointikohtaus, koitin ajatella muuta kuin oksentamista
Ja vieläkin pohdin tota varhaisultraa, että meniskö vai ei.
Neuvolaan mulla on tän kuun puolivälissä aika.