Ihan pskaa kuulemma, älkää ostakoJuuri tuota. Monta vuotta on tullut hörpittyä. Jos jo ensvuonna itte tekisi.
Ihan pskaa kuulemma, älkää ostakoJuuri tuota. Monta vuotta on tullut hörpittyä. Jos jo ensvuonna itte tekisi.
SillälaillaMä ostin porvoolaista simaa mikä on yllättävän hyvää. Munkkeja ei ole näkynyt.
radiosta kuuntelin kun maistoivat niin eivät kovasti tykänneet.
Koittakaa ny päättää onks se hyvää vai pahaaTelkkarista kuuntelin kun maistoivat niin kovasti tykkäsivät.
Ostin jo, niinkuin viime vuonnakin ja hyvää onIhan pskaa kuulemma, älkää ostako
Meleko paskaaJuuri tuota. Monta vuotta on tullut hörpittyä. Jos jo ensvuonna itte tekisi.
Jokku tykkää jokku ei.Koittakaa ny päättää onks se hyvää vai pahaa
Makuasia sanoi kettu kun muniansa nuoli.Meleko paskaa
Siis se mikä ehkä ite tehään vai ostettu.Meleko paskaa
Tä?Siis se mikä ehkä ite tehään vai ostettu.
MolemmatSiis se mikä ehkä ite tehään vai ostettu.
Mitä se varpaiden takaa huutelloo?Molemmat
Vaikka notkee olenkin, niin hankala niiden eestäkään on huudella...siis tuossa asennossaMitä se varpaiden takaa huutelloo?
Ootko maistanu esim. Marlin simaa? Sillähän ei ole mitään tekoo oikeen siman kans vaan maistuu limpparille?
Mulla noi sokerijuomat laittaa verensokerit heitoille, eli eivät oikein sovi ja en hirveesti välitä mausta..kotitekonen sima vois maistua ihan pienesti...mutta emmä kyllä sitäkään jois.Ootko maistanu esim. Marlin simaa? Sillähän ei ole mitään tekoo oikeen siman kans vaan maistuu limpparille?
Onko sulla jotain häikkää verensokereissa, tai miten se ilmenee?Mulla noi sokerijuomat laittaa verensokerit heitoille, eli eivät oikein sovi ja en hirveesti välitä mausta..kotitekonen sima vois maistua ihan pienesti...mutta emmä kyllä sitäkään jois.
Sokeriyliherkkyys on ollut vuosia.Onko sulla jotain häikkää verensokereissa, tai miten se ilmenee?
Huomenta, mieluimmin kärpänen kuin ampiainen.Päivää kettinkiin.
Vappupäivää ittekullekin.
Kesä on tullut koska kämpässäni pörrää kärpänen. Hevostallin vieressä asumisella on huonot puolensa ja kesän kärpäset on yks nistä.
Ei kiva kun noin kauan kestää.Perkeleen menkat jo 7 pv ja yleensä on n 5 pv
Mä joudun käymään kaupassa.
Ei oo ei kiva ja yleensä ei näin pitkään kestäEi kiva kun noin kauan kestää.