Aqela
En, pienen iltapalan.
Söiksää munkin?
En, pienen iltapalan.
Söiksää munkin?
En, pienen iltapalan.
Tuo Ellun sokerimunkkieltzu ei oo näyttäny mulle vielä munkkejaan
ei voi tietää
Ois tehnyt mieli kronklata hieman*tirsk*Munkeistako tääl puhutaan. Minä pidän kyl kaikenlaisista.
Se on hyvä, ei pidä olla liian nirso tai jää pian ilmanMunkeistako tääl puhutaan. Minä pidän kyl kaikenlaisista.
Tämmöstä
Söiksää munkin?
Son näin, ronkkelit runkkaaSe on hyvä, ei pidä olla liian nirso tai jää pian ilman
Enkä minä prkl,En syö munkkeja enkä juo simaa, että se siitä saatanan vapusta.
En syö munkkeja enkä juo simaa, että se siitä saatanan vapusta.
Mä ostin porvoolaista simaa mikä on yllättävän hyvää. Munkkeja ei ole näkynyt.Enkä minä prkl,
Mä en tykkää oikein kummastakaan, en munkeista enkä simastaMä ostin porvoolaista simaa mikä on yllättävän hyvää. Munkkeja ei ole näkynyt.
Porvoon Fabriikin simaa? Se on hyvää, ostin ite sitä viime vuonna ja tänä vuonna.Mä ostin porvoolaista simaa mikä on yllättävän hyvää. Munkkeja ei ole näkynyt.
radiosta kuuntelin kun maistoivat niin eivät kovasti tykänneet.Mä en tykkää oikein kummastakaan, en munkeista enkä simasta
Mutta ootkos nähnyt tätä missään kaupassa?
Juuri tuota. Monta vuotta on tullut hörpittyä. Jos jo ensvuonna itte tekisi.Porvoon Fabriikin simaa? Se on hyvää, ostin ite sitä viime vuonna ja tänä vuonna.
Telkkarista kuuntelin kun maistoivat niin kovasti tykkäsivät.radiosta kuuntelin kun maistoivat niin eivät kovasti tykänneet.