The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

katso liitettä 6519

...aijaahansvaan...*mutruilee*..sitä saakin sitte huomata että ei sitte tarviikaan kuulua niin mihinkään joukkoonryhmään ollenkaan:unsure:....minkäänlaiseksi kainaloiseksikaan kelepaa mihinkään kainaloonkaan väärillä lukemilla..eikä tarvii kauppaankaan mennä kun ei tarvii mitään korttejakaan näytellä:notworthy:...*mutruilee pikkusen lisää......paitti että ei mutruilekaan kun toi yks kainaloinen just katto kohti ja repes nauramaan " mitä ihmettä sä mutsi oikein duunaat ny:ROFLMAO:?!"*
:unsure::(:love:
 
katso liitettä 6519

...aijaahansvaan...*mutruilee*..sitä saakin sitte huomata että ei sitte tarviikaan kuulua niin mihinkään joukkoonryhmään ollenkaan:unsure:....minkäänlaiseksi kainaloiseksikaan kelepaa mihinkään kainaloonkaan väärillä lukemilla..eikä tarvii kauppaankaan mennä kun ei tarvii mitään korttejakaan näytellä:notworthy:...*mutruilee pikkusen lisää......paitti että ei mutruilekaan kun toi yks kainaloinen just katto kohti ja repes nauramaan " mitä ihmettä sä mutsi oikein duunaat ny:ROFLMAO:?!"*
Hei nyt sisua huuleen ja kohti uusia tuulia nainen!!!
Sä = Juuri sinä, olet aivan ihana!!:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
katso liitettä 6519

...aijaahansvaan...*mutruilee*..sitä saakin sitte huomata että ei sitte tarviikaan kuulua niin mihinkään joukkoonryhmään ollenkaan:unsure:....minkäänlaiseksi kainaloiseksikaan kelepaa mihinkään kainaloonkaan väärillä lukemilla..eikä tarvii kauppaankaan mennä kun ei tarvii mitään korttejakaan näytellä:notworthy:...*mutruilee pikkusen lisää......paitti että ei mutruilekaan kun toi yks kainaloinen just katto kohti ja repes nauramaan " mitä ihmettä sä mutsi oikein duunaat ny:ROFLMAO:?!"*
Kainaloon mahtuu aina :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oikeestihan mun pitäs olla ja aatuutilullaamassa mutku mua rupes tässä taas yskittämään tukehdukseen asti en vielä halunnutkaan ja tuo ykski kuppelehti hereillä ni aattelin sivistyttää toista:)

Tuliki mainostauko ni karataan jääkaapille(y)
Ja mä teen teetä
 

Yhteistyössä