Mistä johtuu kaipuu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
miestä kohtaan jonka kanssa ei kuitenkaan suhdetta tule?

Viime talvena tapasin yhden miehen ja rakastuin oitis. Tuota tunnetta en ole ennen tuntenut enkä luultavasti koekaan. Tuntui, että olemme sielunkumppaneita.

Kuitenkin kuukausien varrella selvisi yhtä sun toista miehestä ja juttu loppui syksyllä. Eka pätkä oltiin talvesta - kevääseen yhdessä. Tuli kaikkea henkistä kuormitusta ja juttu loppui. Toka yritys oli kesästä - syksyyn. Eikä sekään onnistunut.

Loppusyksystä oli itsellä muutama lyhyt juttu ja ne loppuivat hyvin lyhyeen.

Tänä talvena tapasin yhden miehen ja kyllä on tunteita häntä kohtaan. Vaan ei hän ole kuin tuo eka mies. Mukava tämäkin mies silti on. Se tunne tästä toisesta on, että tässä on mahdollisuutta pitempiaikaiseen suhteeseen.

Vaan kuitenkin tässä on koko talven / kevään mielessä kulkenut tuo ekakin mies. Vaikka tiedän, että hän on niin epävarma ja sitoutumiskammoinen, ettei suhteesta tulisi yhtään mitään. Hänellä on myös ajanjaksoja, jolloin hän kokee olonsa alavireiseksi. Silloin kun oltiin yhdessä, hän tykkäsi pienistä mukavista hetkistä, mutta tuli tunne pystyykö hän pitempiaikaiseen suhteeseen? Saatikka lasteni suhteen, hän oli epävarma - mietti että mikä hänen roolinsa on tässä kuviossa? Se mikä oli hyvää, oli vahva yhteys mieheen ja keskustelumme. Ne soljuivat kuin ittestään.

Sekin on kirkkaana mielessä, että jos ei kahdesti juttu ole lähtenyt kulkemaan, niin ei se kolmannellakaan kerralla lähde.

Kauhea tämä tunne silti on, tykätä kahdesta miehestä. Kun ei niin saa tuntea. Ei voi olla kuin toisen kanssa.

Sekin on kirkkaana mielessä, että jos ei kahdesti juttu ole lähtenyt kulkemaan, niin ei se kolmannellakaan kerralla lähde.
Voihan se onnistua, mutta vaatii ehkä sen että mies käy keskustelemassa jossain..voihan olla että on satuttanut itsensä pahasti eikä uskalla yrittää joten ns. 'sabotoi' kaiken varalta hommat ennenkuin häneen sattuu taas?

tuli tunne pystyykö hän pitempiaikaiseen suhteeseen?
Tuo on asia minkä ainoastaan hän voi tietää.

Se on sitä kemiaa.

Joku vaan on jotenkin niin sopiva vaikka ei ois alkuunkaan sopiva. Jokin alkukantainen voima kiskoo yhteen. Millään et pysty sitä itsellesi perustelemaan että tästä ei vaan tuu mitään koska jokaikinen kerta kun se henkilö on näköetäisyydellä viestittää jokainen solu että tuolla se on, käy kiinni! Eikä asiaa edes vuodet korjaa.

*huoh*

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Lispetti
Se on sitä kemiaa.

Joku vaan on jotenkin niin sopiva vaikka ei ois alkuunkaan sopiva. Jokin alkukantainen voima kiskoo yhteen. Millään et pysty sitä itsellesi perustelemaan että tästä ei vaan tuu mitään koska jokaikinen kerta kun se henkilö on näköetäisyydellä viestittää jokainen solu että tuolla se on, käy kiinni! Eikä asiaa edes vuodet korjaa.

*huoh*
:love::unsure:
Sinäpä se sitten osasit kiteyttää koko asian mitä ittekin ajattelin mutta en vaan löytänyt sanoja aplle sitä kertomaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mulla samantyyppinen ongelma. Mä kun oon turvautunut siihen ajatukseen, että vuodet hoitaa tän ongelman pois ja laimentaa tunteet ja tuntemukset. Mutta en tiedä sitten. Apua.

Mitä tuo "miehestä selvisi yhtä sun toista" tarkoittaa?
Siis onko ne niitä mitä oot kirjoittanu, vai onks sillä joitain epärehellisyyksiä tms.luurankoja kaapissa?

Tuohon tekstiin kirjoitinkin mitä problematiikkaa hällä on ja mikä aiheutti sitä henkistä vuoristorataa itsellä, kun olin viime vuonna hänen kanssaan.

Tässä alkukeväästä tuon ekan miehen tapasin ( kun sanoin että on tuon tokan kanssa juttu vähän niin ja näin ) & tuolla kerralla kirkkaana huomasin, että vaikka yhteys ja keskustelutaito ovatkin säilyneet niin kaikki nuo epäkohdat ovat hällä edelleen. Ei hän niistä eroon pääse kai koskaan.

Siitä meni tovi & toinen, kun ilmoitin ekalle, että jatkan kuitenkin juttua tuon tokan kanssa. Vaikka ei tässä mitään katkosta ole tokan kanssa ollutkaan. Talvesta asti oltu yhdessä.

Nyt sitten kunnolla unohdettava tuo eka & ajatukset keskittää tähän tokaan. Hälläkin on omat puutteensa, mutta niin meillä kaikilla. Pitää katsoa hänen hyviä puolia.
Hänen kauttaan myös olen saanut takaisin tietyn henkisen luottamuksen toiseen ihmiseen. Että hän on tässä elämässäni mukana, ei hän tästä minnekään katoa. Tuon luottamuksen eka mies kyllä täysin pilasi. Onneksi tämä toinen sen palautti takaisin. Ja luulen, että tämän toisen kanssa voi olla mahdollista pitempiaikaiseen suhde mistä minä tykkään. Ei vain hengailua ja hyviä hetkiä.

Yhteistyössä