Aqela
Mennään yhdessä.*Pakkaa kissan reppuun ja lähtee kaisilaan*
Mennään yhdessä.*Pakkaa kissan reppuun ja lähtee kaisilaan*
Oliivit ja fetat ja tomaatit mulle mulle mulleTervetuloa,evästä on vähän vielä tähteellä
Mä en pysty meneen ku loppukesästä ku vedet on sellasii +30 asteisia suunnilleen noin kevyesti kärjistettynä. Ja ulkona mittari saa näyttää se +30 vähintään kans, muuten hytisen ja kalisen ihan horkassa.Usein kesälläkin ollut hankalaa mennä hiljaa veteen, kun tuntuu ettei paikat kestä sitä..muka..kylmyyttä.
Paitsi ei viime kesänä, sillon oli ihanaa vaan mennä veteen ja naattia siitä vilvottavasta tunteesta
Kyl sil pärjää jo pitkällePiipitipiipiti
Kävin rillaamassa mikrossa kolme nakkia ja laitoin lautaselle vielä tommaattia ja kurkkuva...röyh
Kyllä voi, toivottelet huomenta taas sitten kympin maissa ihan pikku torkut vaan...Meinaa iskee ruokakooma, tosin aika huonoon aikaan yrittää tulla päälle...ei tässä nyt tähän aikaan mitään nukkua voi
Sitten vois sanoa pai pait yöunille.Kyllä voi, toivottelet huomenta taas sitten kympin maissa ihan pikku torkut vaan...
Ota jälkkäriks sitä jäätelöö, kylmä virkistää ja makea piristääSitten vois sanoa pai pait yöunille.
Mä oon muksuna syönyt mut aikuisiällä ei oo tullut saunasyöntiä harrastettua.Nonni! Saunottu ja syöty. Osin yhtäaikaa.
Kuinka moni on syönyt saunassa? Vaiks niinko kiuasmakkaraa.
Mutta kuinka moni on syönyt saunassa oikein lautasen, haarukan ja veitsen kera?
Hiukka tuuli. Ulkona ei ilennyt.
Mä oon muksuna syönyt mut aikuisiällä ei oo tullut saunasyöntiä harrastettua.
Kärpänen meni suuhun. Semmonen normia pienempi.
Enpä oo syönny saunassa vuokraisäntä ei varmaan tykkäis ku on yleinen sauna. Ei saa käyttää ees saunatuoksua löylyvedesdä.Nonni! Saunottu ja syöty. Osin yhtäaikaa.
Olen ja kesäisin olen syönyt usein saunassa myös mehujäätelöä...tosin täytyy aika haipakkaa imeskellä kun meinaavat sulaa niin äkkiäKuinka moni on syönyt saunassa? Vaiks niinko kiuasmakkaraa.
Pahvilautaselta söin joskus saunassa nakkeja ja lihapulliaMutta kuinka moni on syönyt saunassa oikein lautasen, haarukan ja veitsen kera?
Join sidukkaa päälle kun tuntui että takertui kurkkuun.
Mä olen vain juonut saunassa.Nonni! Saunottu ja syöty. Osin yhtäaikaa.
Kärpänen meni suuhun. Semmonen normia suurempi raatokärpänen.
Toi ois ihanaaMuistelin tehneeni niin kerran aikaisemminkin. Kun oltiin kevätjäillä moottorikelkalla ja mentiin jonkun pursiseuran omistamaan saareen. Heitettiin jokunen klapi saunan kiukaaseen ja istuttiin lauteilla toppatamineissa eväsleipiä syöden.