The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ajatuksen tasolla jo jähmetyn kalikaksi mutta sitä sitten tiijä miten pölijäks heittäytyskään jos oiskin oikeesti tilanne päällänsä...että pystyiskö etes varvastakaan kastelemaan....äänettömänä nyt en ainakaan olis:D:oops:
Usein kesälläkin ollut hankalaa mennä hiljaa veteen, kun tuntuu ettei paikat kestä sitä..muka..kylmyyttä.:D
Paitsi ei viime kesänä, sillon oli ihanaa vaan mennä veteen ja naattia siitä vilvottavasta tunteesta:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Usein kesälläkin ollut hankalaa mennä hiljaa veteen, kun tuntuu ettei paikat kestä sitä..muka..kylmyyttä.:D
Paitsi ei viime kesänä, sillon oli ihanaa vaan mennä veteen ja naattia siitä vilvottavasta tunteesta:love::love:
Ipanat onneks pitää niin kovin riekkumusta että sillon kun mä veteen hiiviskelen niin eipä se mun mahdollinen joikaaminen nyt kuulu niin mihinkään:D

Ja noi mun pulahtamiset on muutenki ollu niin ex tempore-mallisia:oops:...josko sitä oppis varustautumaan nyt ettei tarttis hepenissään tai nahkapuvussaan viuhahtaa:barefoot:...
 
Ipanat onneks pitää niin kovin riekkumusta että sillon kun mä veteen hiiviskelen niin eipä se mun mahdollinen joikaaminen nyt kuulu niin mihinkään:D

Ja noi mun pulahtamiset on muutenki ollu niin ex tempore-mallisia:oops:...josko sitä oppis varustautumaan nyt ettei tarttis hepenissään tai nahkapuvussaan viuhahtaa:barefoot:...
Tykkäävät siis sielläkin kastella mamman, että varmasti tulee kiireellä pulahtaneeks?:LOL:
Täällä ovat mokomat tehneet aina samaa:cautious:
 
Eka kuva,siinä on marinoitua kirsikkatomskuu,oliivia ja fetaa.
2 kuva oli lounas, pieni viipale valkohomejuustoa,päällä sitruunanmakuista oliiviöljyä ja hunajaa & mansikoita,salaattia ja jogurttikastiketta,kananmunaa ja tuota oliivi-tomsku- fetasotkua .
3 kuva on kokonaisuus päivällisestä ja 4 kuvassa on ruoka lautasella. Eli luumulla täytetty possurulla,kastike,salaatti& jogurttikastike,perunoita luomuvoilla ja ruohosipulilla ja sekä tuota oliivi ym hässäkkä :p:p
Oli niin herkkua
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä