Aqela
Uiminen on kivaa...ja vesi elementtinä...mutta oot sä kyllä hurja kun uskallat jäiseen veteen mennäOis kiva mennä uimaankin mutta kukaan ei oo vieläkään korjannut laituria.
Muutenkaan teidä yhtään, mitä tuolla pinnan alla on. Pitänee komentaa juniori sinne sukellusvempeleiden kanssa tsekkaamaan.
Niinpä, mä en pystyis kuin pikasesti vaan varpaat kastelemaan, jos sitäkäänUiminen on kivaa...ja vesi elementtinä...mutta oot sä kyllä hurja kun uskallat jäiseen veteen mennä
Ajatuksen tasolla jo jähmetyn kalikaksi mutta sitä sitten tiijä miten pölijäks heittäytyskään jos oiskin oikeesti tilanne päällänsä...että pystyiskö etes varvastakaan kastelemaan....äänettömänä nyt en ainakaan olisNiinpä, mä en pystyis kuin pikasesti vaan varpaat kastelemaan, jos sitäkään
Usein kesälläkin ollut hankalaa mennä hiljaa veteen, kun tuntuu ettei paikat kestä sitä..muka..kylmyyttä.Ajatuksen tasolla jo jähmetyn kalikaksi mutta sitä sitten tiijä miten pölijäks heittäytyskään jos oiskin oikeesti tilanne päällänsä...että pystyiskö etes varvastakaan kastelemaan....äänettömänä nyt en ainakaan olis
Ipanat onneks pitää niin kovin riekkumusta että sillon kun mä veteen hiiviskelen niin eipä se mun mahdollinen joikaaminen nyt kuulu niin mihinkäänUsein kesälläkin ollut hankalaa mennä hiljaa veteen, kun tuntuu ettei paikat kestä sitä..muka..kylmyyttä.
Paitsi ei viime kesänä, sillon oli ihanaa vaan mennä veteen ja naattia siitä vilvottavasta tunteesta
SilviissiiTsih röyh..
Tykkäävät siis sielläkin kastella mamman, että varmasti tulee kiireellä pulahtaneeks?Ipanat onneks pitää niin kovin riekkumusta että sillon kun mä veteen hiiviskelen niin eipä se mun mahdollinen joikaaminen nyt kuulu niin mihinkään
Ja noi mun pulahtamiset on muutenki ollu niin ex tempore-mallisia...josko sitä oppis varustautumaan nyt ettei tarttis hepenissään tai nahkapuvussaan viuhahtaa...
Juuri näinTykkäävät siis sielläkin kastella mamman, että varmasti tulee kiireellä pulahtaneeks?
Täällä ovat mokomat tehneet aina samaa
Niin ja sitten vielä mä aina menen pyytämään saman tyhmän pyynnön ''Ettehän sitten roiski vettä päälle jos tuun sinne?''Juuri näin
On ne niin taitavia
Ja ite menee aina vanhanaikaseen
HöhEmmää jaksa tehä mitään, laiskottaa
Aivan samaNiin ja sitten vielä mä aina menen pyytämään saman tyhmän pyynnön ''Ettehän sitten roiski vettä päälle jos tuun sinne?''
Piipitipiipiti
Kävin rillaamassa mikrossa kolme nakkia ja laitoin lautaselle vielä tommaattia ja kurkkuva...röyh
Juuri noin!!Aivan sama
"Joojoo..eihän me nyt niin...!"
*Pakkaa kissan reppuun ja lähtee kaisilaan*
Hirrrween iso ja hyvin paikallinen aaltoJuuri noin!!
Siinä vaiheessa kun on sen vastauksen kuullut, tietää jo mitä seuraavaks tapahtuu
Tervetuloa,evästä on vähän vielä tähteellä*Pakkaa kissan reppuun ja lähtee kaisilaan*