Veikkaan että syöt,joskus vielä,jotakinMä.
En.
Syö.
Ennää.
Ikinä.
*örp*
Nauti Kuulostaa kivalta.No niin.
*nauttii ansaittua rypälejuomalasillista*
Kaikki valmiina! Grilli sytytyskunnossa, pihvit lämpeämässä, saunalla vettä ja kiukaan allakin puut niin että senkän tuikkaa tuleen.
Riisiä...broilerin rintafiletystä..mangokastiketta..rakuunaporkkanoita..salaattia..marinoituneita punasipulirenkaita..Mitäs herkkuja söit? Menikö monta munaa?
Hyvältä setiltä kuulostaaRiisiä...broilerin rintafiletystä..mangokastiketta..rakuunaporkkanoita..salaattia..marinoituneita punasipulirenkaita..
Ohhoijaa, maistuikin mokoma..ipanapasetkin söi joten valtakunnassa kaikki hjuvin
Voi kun pääsis vielä joskus elämänsä aikana puusaunaanNo niin.
*nauttii ansaittua rypälejuomalasillista*
Kaikki valmiina! Grilli sytytyskunnossa, pihvit lämpeämässä, saunalla vettä ja kiukaan allakin puut niin että senkän tuikkaa tuleen.
Mun.Mä.
En.
Syö.
Ennää.
Ikinä.
*örp*
Mussuta säkin jottainMun.
Taas.
Pitäis.
Syödä.
Jotain.
Haluisitko mun suklaajäätelön pakastimesta?
Äkkiäsiitäsittesyömään....Mun.
Taas.
Pitäis.
Syödä.
Jotain.
Haluisitko mun suklaajäätelön pakastimesta?
Tuu tänne kimppasaunaan.Voi kun pääsis vielä joskus elämänsä aikana puusaunaan
Emmää jaksa tehä mitään, laiskottaaMussuta säkin jottain
Ihan ulkotulillako?Kohta grillataan maggaraa. Myöhemmin saunaan.
Mää meen isseksein kun oon niin ujoTuu tänne kimppasaunaan.
On sen verran lämmintä että voi grillata ulkona. Aurinko paistaa ja tuulee.Ihan ulkotulillako?
Kelit kohdillaan siellä? Ihanaa mökkeilyä ja laatuaikaa teille kahdelle
Ok, mie hyökkään saunaan kun olet pukemassa päälle.Mää meen isseksein kun oon niin ujo
Emmää jaksa tehä mitään, laiskottaa
Mä puolustaudunOk, mie hyökkään saunaan kun olet pukemassa päälle.
Just meinasin kirjottaa, että rillikäryhän tuoksuu hyvälle, sitten luin loppuun ja tajusin juuri sen olevan SE ongelma koko jutussaToi tuuli voisi kyllä heiketä ja oitis. Ärsyttävää, kun grillikäryt pyörivät niin että kaik vaatteet haisevat ja alkaa seuraavanakin päivänä tehdä mieli grilliherkkuja.
...yngh...siis...ootasny...pittääkö mun mukamas jaksaa täsä sulle pipattaa kun vastasit ihan väärin...Emmää jaksa tehä mitään, laiskottaa
Piipitipiipiti...yngh...siis...ootasny...pittääkö mun mukamas jaksaa täsä sulle pipattaa kun vastasit ihan väärin...
Olkoot.
Sen sijaan saat silmien pyöritystä ja tuimaa vinoon katselemista
Siinä, ollos höveli