The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Onpas ollu kyllä kivan letkeen lötköpötkönen päivä:)
Aurinkoa nähty ja lämmöstä naatittu...perhosia bongailtu...kaupassakin erehdyin käymään...

Ja se on muutes kevät nyt kun mua himottas ryhtyä maalauspuuhiin..mä oon sillä silmällä kattonu tota ruokahuoneen pöytää että sille pitäs tehdä jotakin..ainaskin pinta hyvin huolella hiota ja sitten tuumata että riittäiskö pelkkä lakkaus vai laittaisko pintaan väriä...

Pääkkösessä on vilahtanu hajatelma haravoimisestakin mutta onneks puhamaa on vielä niin hankinen että siihen se jääkin..

Sitäpaitti nyt mulla menee tasan kaikki tarmo ja töhötys tän masun taputteluun:oops:
 
Ainiijaa..

Munien kimppuun tässä vielä ehtinynnä...vaikka kolme loppasuuta onkin jo kärtynny suklaavajaustäydennyksien nimissä:D...ja jahka mä saan vähäisen päätoiminnon nousemaan korvienvälitasolle niin sitten mun kyllä pitäs parit munat ottaa käsittelyyn ja vaahdottaa...ja kermavaahtoakin tehdä:barefoot:

Siivoominen on mukavaa:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Toi tuuli voisi kyllä heiketä ja oitis. Ärsyttävää, kun grillikäryt pyörivät niin että kaik vaatteet haisevat ja alkaa seuraavanakin päivänä tehdä mieli grilliherkkuja.
Just meinasin kirjottaa, että rillikäryhän tuoksuu hyvälle, sitten luin loppuun ja tajusin juuri sen olevan SE ongelma koko jutussa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
...yngh...siis...ootasny...pittääkö mun mukamas jaksaa täsä sulle pipattaa kun vastasit ihan väärin...


Olkoot.
Sen sijaan saat silmien pyöritystä ja tuimaa vinoon katselemista
:rolleyes:
:cautious:

Siinä, ollos höveli
Piipitipiipiti:X3:

Kävin rillaamassa mikrossa kolme nakkia ja laitoin lautaselle vielä tommaattia ja kurkkuva...röyh:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä