Munan mussuttajien joukkoon liityn minäkin
En ole yhtään suklaamunaa syönyt, enkä syö
Höh,äkkiä kauppaan !Mä hokasin että en ostanut namia kaupasta.
Pitää pyytää että mies vie kauppaan. Lupaan että hää saa myös namia.Höh,äkkiä kauppaan !
"Namia " vissiinPitää pyytää että mies vie kauppaan. Lupaan että hää saa myös namia.
Suklaata"Namia " vissiin
Namia, vai ripsipiirakkaa? Vai sekä että?Pitää pyytää että mies vie kauppaan. Lupaan että hää saa myös namia.
Suap mitä haluaa.Namia, vai ripsipiirakkaa? Vai sekä että?
No ni, kuulostaa jo vallan hyvältäJospa nyt päädyn ihan oikeaan ketjuun moikkaamaan teitä.
Vapaaehtoisissa duunipäivissä on kivointa se, että voi tehdä työtä oikein hiivatin ripeästi kun ei haittaa vaikka uuvahtaisi ennenko kahdeksan tuntia on kasassa.
Koko halli alkaa olla siivottu ja samantien pesin pari tuolia, nyt on kiva ku ei tarvitse grillaillessa tönöttää kuormalavan laidalla.
Haluatko jäätelöä?Mä hokasin että en ostanut namia kaupasta.
Illalla jäden kans klo 21 Minions tv5No en niin suklaanpuutteesta, mutta nyt kun mainitsit suklaan ja jäätelön niin muistin, että mulla on pakastimessa suklaajäätelöä
Voisin vaikka illalla ottaa ja maistella vähän
Menkkojen aikaan mun mieliteot liittyy aina johonkin tuliseen kuten saunaan
KiitosHaluatko jäätelöä?
Sitten on joka paikka veressä.Illalla jäden kans klo 21 Minions tv5
Saunaan minäkin menisin jos menkoista kärsisin.
Mut en o koskaan menkoista kärsiny.
Sitten on joka paikka veressä.
Mä en tykkää siitä.Tampooni! Ilman niitä elämä ois hanurista.
En mäkään muulloin käytä kuin saunoessa ja uidessa.Mä en tykkää siitä.
Mä oon saunassa käynny vaikka on menkat. Mulla on silloin 2 pyllynalustaa mukana. Eikä suihkun jälkeen oo hirveesti verta valunut pitkin lattioita,vähän alustaan/ pyyhkeeseen.Sitten on joka paikka veressä.