V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NoupOtsikko oli varmaankin Sinisille![]()
Noup
Arvaa uudestaan
Seli seli. Mitä mä sanoin jo aiemmin. Ei persut juhli näissä vaaleissa.Katsotaan nyt ääntenlaskenta ensin loppuun asti![]()
![]()
Seli seli. Mitä mä sanoin jo aiemmin. Ei persut juhli näissä vaaleissa.
Katsotaan nyt ääntenlaskenta ensin loppuun asti![]()
![]()
....no mä sanon tään saman mitä aiemminkin olen yrittänyt sanoa, ei hallitukseen pääsy ole edelleenkään perussuomalaisten päätavoite...eli turhaan sä siellä hypit keppihevosellas ympäri kämppää...nyt on menossa sellaset vaalit, että kannattaa katsella mitä tapahtuu tämän jälkeen.Seli seli. Mitä mä sanoin jo aiemmin. Ei persut juhli näissä vaaleissa.
Minäpä hypin ja ilman keppihevosta.....no mä sanon tään saman mitä aiemminkin olen yrittänyt sanoa, ei hallitukseen pääsy ole edelleenkään perussuomalaisten päätavoite...eli turhaan sä siellä hypit keppihevosellas ympäri kämppää...nyt on menossa sellaset vaalit, että kannattaa katsella mitä tapahtuu tämän jälkeen.![]()
Päätavoite vaaleissa oli, ettei persut juhli. Sen jälkeen päätavoite on, että hallitusneuvottelut etenevät niin, että on vahva enemmistöhallitus ilman persuja.....no mä sanon tään saman mitä aiemminkin olen yrittänyt sanoa, ei hallitukseen pääsy ole edelleenkään perussuomalaisten päätavoite...eli turhaan sä siellä hypit keppihevosellas ympäri kämppää...nyt on menossa sellaset vaalit, että kannattaa katsella mitä tapahtuu tämän jälkeen.![]()
Persuparat![]()
He-he suvakit, enää 2 (KAKSI) miinuspaikkaa tässä vaiheessa.
Haluatte unohtaa sen, mihin verrataan. Silloin viime vaaleissa oli takinkääntäjäpetturi-hillotolppapossu vielä ääni-imurina
Eli aivan mahtavaa. Hyvin menee, mutta menköön
Kepeät mullat sinisille samalla![]()
Jaxuhalit persuille. Niinhän ne aina hävitessään sanoo.. ei me oltais haluttukkaan, tai voitettiimpas omasta mielestä.
Persuparat![]()
Ai sul on ollu ihan omat vaalit? Eduskuntavaalien ääniä ei ainakaan vielä ole laskettu ku reilu puolet.Äänet siis laskettu vihreät ja vasemmisto voitti![]()
Älkää nyt vielä nuolaisko. Odotetaan että äänet lasketaan. Musta persuille on ihan hyvä tulos olla vaikka kolmas tai neljäs. Ei sentään ole viimeinen..
Nyt näyttää paikat säilyvän nyt tällä hetkellä entiselläänEli sama määrä jakkaroita
![]()
Nyt näyttää paikat säilyvän nyt tällä hetkellä entiselläänEli sama määrä jakkaroita
![]()
Joo jalkaroita sun puolueelleOnneks oma puolue lisäsi useamman jalkaran
No miksi hypit riemustaEn ole enkä äänestänyr vihreitä.