M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sosiaaliala..Lastesuojelu.
Alkuperäinen kirjoittaja paikkoja:Meillä kans oli 400 hakijaa, ja yksi sai paikan..
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sosiaaliala..Lastesuojelu.
Mikä on koulutuksesi, kun et osaa kirjoittaa "hakijaa" oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja paikkoja:Meillä kans oli 400 hakijaa, ja yksi sai paikan..
Tää on upouusi paikka, 6 tointa oli täyttämättä ja muut meni sisäisillä siirroilla.
Ihan mahtava fiilis ja vieläpä paikka joka todella täyttää mun kaikki toiveet työn puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:Sinänsä harmi, että sait töitä. Teet töitä alalla, josta toivoisi, ettei kellään sillä alalla olisi töitä. Ihan kuin palomies ja poliisikin mm.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja paikkoja:Meillä kans oli 400 hakijaa, ja yksi sai paikan..
Tää on upouusi paikka, 6 tointa oli täyttämättä ja muut meni sisäisillä siirroilla.
Ihan mahtava fiilis ja vieläpä paikka joka todella täyttää mun kaikki toiveet työn puolesta.
Onnea! Millaisia toiveita sulla oli?
Alkuperäinen kirjoittaja k:lastensuojelu työllistääkin aika hyvin nyt, samoin kuin päihdepuoli ja työttömyyskassat. Jostain syystä...
Alkuperäinen kirjoittaja sosionomi myös:Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???
Alkuperäinen kirjoittaja sosionomi myös:Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja sosionomi myös:Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???
No voi hyvänen aika, ei se kirjoitustaito ole suoraanverrannollinen siihen ammattitaitoon. Entä sitten jos on kirjoitusvirheitä, voi silti osata tehdä työnsä hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja sosionomi myös:Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???
No voi hyvänen aika, ei se kirjoitustaito ole suoraanverrannollinen siihen ammattitaitoon. Entä sitten jos on kirjoitusvirheitä, voi silti osata tehdä työnsä hyvin
Voi se olla..
Mä en osaa kirjottaa ja sillä hyvä. Mun pitää kyllä ihan oikeesti keskittyy kirjottamiseen.
Hävetkään vaan mun puolesta, mä en lukihäiriölleni mitään voi.