Kyllähän siinä näkyy viiva. Näkyyks se viel kuivana kanssa?
Mä oon kanssa tulossa kysymään samaa saman testin kanssa Lähi kaupassa ei ollut muita kuin tätä ja kalliimpi clearblue josta oon ainakin lukenu että se antaa vääriä plussia, niin otin sitten vaan halvemman. Koitin selata nopsaan tätä ketjua, antaako kaikki rfsu testit tosiaan viivanpaikkoja vai vain liuskat tai sit tää puikko 10mIU?
Eilen (dpo) 10 testasin pregchekillä päiväpissasta ehkä haamun? Ja joo molemmat oli pakko koittaa samalla kerralla kun en voinu luottaa siihen ekaan. Heitin ne tosi äkkiä roskiin, etten älä sitä sen enempää tuijottelemaan.
Tänään sitten tällä rfsu tuli tällänen jos tätä vertaa tohon sofin One stepiin jotka on molemmat ton 10mIU niin sanoisin että on vahvistunut ihan reippaasti.
Mulla oli viime viikolla yhtenä iltana pientä veristä vuotoa. Pari päivää sen jälkeen 30min kestänyt paineen tunne ihan yht äkkiä. Ja siitä asti pientä kipuilua alavatsalla ja selässä. Yleensä mulla on vain sinä iltana kun menkat alkaa.
Nään aina ennen menkkoja unta että teen positiivisen testin tai oon synnyttämässä. Viime yönä näin untä että alko menkat niin loogisestihan se tarkoittaisi sit plussaa