V
vierailija
Vieras
Dokumentti ei ollut valmis 22.10.2018. Siksi sitä ei silloin voitu esittää. Mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää ?
Maahanmuutto öyh öyh halla-aho ja persut. Muut asiat on liian vaikeita käsittää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Dokumentti ei ollut valmis 22.10.2018. Siksi sitä ei silloin voitu esittää. Mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää ?
Sun vihakiimaa on kovin vaikea ymmärtää.Dokumentti ei ollut valmis 22.10.2018. Siksi sitä ei silloin voitu esittää. Mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää ?
Kerropa vielä lisää mun vihakiimasta, kun laitan asiallisen viestin, niin miten se on vihakiimaa? Ihmettelin vaan, että miten vaikeaa joillekin luetun ymmärtäminen on, koska tuossa jutussa ohjaaja selvästi sanoo syyn alkuperäisen esityksen perumiseen.Sun vihakiimaa on kovin vaikea ymmärtää.
No mikset otsikoinut ketjua niin?
Siis näyttää työ mikä ei ole valmis? Häh? Keskeneräinen dokkari olisi pitänyt esittää? Siitä olisit sitten voinut valittaa että tämmöseenkö meidän verorahoja tuhlataan, keskeneräisiin ohjelmiinNo sittenhän tilanne on vielä kummallisempi, kun Yle päätti hyllyttää dokumentin ennen valmistumista ja näkemättä sitä ensin.
Siis näyttää työ mikä ei ole valmis? Häh? Keskeneräinen dokkari olisi pitänyt esittää? Siitä olisit sitten voinut valittaa että tämmöseenkö meidän verorahoja tuhlataan, keskeneräisiin ohjelmiin
Yle hyllytti dokumentin näkemättä sitä. Ja sinä väität, että hyllytyspäätös tehtiin jopa ennen dokumentin valmistumista. Todella outoa toimintaa.
Syksyn esitys peruttiin kun dokkari ei ollut valmis.
En kai minä mikään ennustaja oleEli esittääkö Yle dokumentin, kun se valmistuu?
Se tästä tulee mieleen...Yle yrittää suojella palstasuvakin #unelmien maailmankuvaa.![]()
Voi olla että kritiikki on ollut niin vahvaa ja parempi poistaa ennen kuin haastateltu joutuu syytteeseenSe tästä tulee mieleen...
"Reinikka kertoi torstaina HS:n haastattelussa, että Yle on pyytänyt häntä poistamaan elokuvasta ”islam-kriittisiä” puheenvuoroja."
Kun tehdään dokumenttia, on mahdotonta ennustaa saati määrätä, mitä ihmiset siinä puhuvat. Se ei ole mikään käsikirjoitettu elokuva, jossa voidaan ennnalta suunnitella ja määrätä ihmisten puheenvuorot ja sanavalinnat.
Ilmeisesti yle ei tätä tällaista hyväksy, joten voisi jatkossa keskittyä niiden kuvitteellisten ohjelmien esittämiseen.
Ei ilmeisesti ole ollut, kun kaikki oikeasti dokkarin nähneet ovat ihan hoomoilasena, että mikä tässä on ongelma ja härkäsen syy.Voi olla että kritiikki on ollut niin vahvaa ja parempi poistaa ennen kuin haastateltu joutuu syytteeseen
Eli esittääkö Yle dokumentin, kun se valmistuu?
En kai minä mikään ennustaja ole
Lue noi linkitetyt uutiset niin sieltä selviää
Olen lukenut ja mielestäni ei aio esittää, mutta palstasuvakin mielestä esitystä ei ole peruttu.
Olen lukenut ja mielestäni ei aio esittää, mutta palstasuvakin mielestä esitystä ei ole peruttu.
Todella törkeällä tavalla yle suhtautui noihin ihmisiin ja heidän kokemuksiin.Erityisen ongelmallisena Yle on pitänyt entisten muslimien esittämää islam-kritiikkiä.