Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaDd
Jokainen rikos selviäisi automaattisesti, jos kaikista on dna-testi ja sirutettu?
Just joo. Että rikollisten takia mun kunniallisen kansalaisen pitäisi luopua yksityisyydestäni. Siinä saisi heittää hyvästit ihmisoikeuksille jos tuollaisiin lähdettäisiin. Oikein isoveli valvoo touhua.

Oletteko muuten katsoneet Handmaid`s talea? Tuli vain mieleen...
 
Pessimisti
Näyttää nyt käyvän liiaksi tunteiden päälle, niin ettet osaa asiaa objektiivisesti käsitellä.
Jos on omakohtaisia huonoja valintoja takana, on tietysti vaikea ymmärtää, että jotkut osaavat toimia fiksummin ja harkita tarkkaan, kenen kanssa lisääntyvät.
Ei varsinaisesti käy tunteiden päälle eikä kyllä ole omakohtaista kokemustakaan. Halusin vain osallistua keskusteluun samalla älyllisellä tasolla kuin sitä on tähänkin saakka täällä käyty.

Toistaiseksi keskustelusta on käynyt ilmi, että miehet, tai siis oletetut isät edustavat ainakin seuraavia asioita:

1. Haluavat vain karistaa tomut jaloistaan - Siis omg miehet on niiku kyllä niiiiin sikoja.

2. Ovat epävarmoja peräkammarin poikia - Tartteeks ees sanoo mitään? Helvetin vätykset.

3. Ovat mustasukkaisia kontrollifriikkejä - Huoh.. JSSAP!

4. Käyttävät lapsia vain välineenä kostaa exälle

Hauskaa, että näiden tarinoiden antisankari on mies, joka petetyksi tultuaan ei halua enää leikkiä valheen olevan totta.

Ne geenitestit on semihelppoja ja niillä on mahdollista todentaa asia faktaksi. Se poistaa tarpeen mutuilulta ja toki se lähes poikkeuksetta on "turha", jos nyt halutaan ajatella isyyden todentamisen olevan hyödyllinen vain tapauksissa, joissa isä on joku muu kuin oletettu.

Raha on ihan mielenkiintoinen näkökulma, koska no onhan se nyt perseestä maksaa peräkammarin poikien mielenrauhasta, mutta toisaalta kalliita ne perhesurmatkin on, että mene ja tiedä sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailijaDd
Älyttömän hyvä sarja, mutta kirjana vielä parempi.
Mä en ole vielä kirjaa lukenut. Katsoin viime vuonna kirjasta tehdyn elokuvan ja se oli paljon huonompi kuin sarja. Odotin elokuvalta ehkä liikaa sarjan takia ja siksi, että siinä näytteli kuitenkin Robert Duvall ja Natasha Richardson. Etenkin Duvallia ihmettelen, että on lähtenyt tuollaiseen elokuvaan.

Ai niin mutta onhan sarjassakin tilanne, että tuleva isä ei taida olla se joka sitä kuvittelee olevansa. :D:D No sen on pienin ongelmista kun miettii mitä muuta siinä tapahtuu.

Mä olen siis katsonut vasta ekan kauden. Pitäisikin katsoa toinen kausi.
 
vierailija
Mä en ole vielä kirjaa lukenut. Katsoin viime vuonna kirjasta tehdyn elokuvan ja se oli paljon huonompi kuin sarja. Odotin elokuvalta ehkä liikaa sarjan takia ja siksi, että siinä näytteli kuitenkin Robert Duvall ja Natasha Richardson. Etenkin Duvallia ihmettelen, että on lähtenyt tuollaiseen elokuvaan.

Ai niin mutta onhan sarjassakin tilanne, että tuleva isä ei taida olla se joka sitä kuvittelee olevansa. :D:D No sen on pienin ongelmista kun miettii mitä muuta siinä tapahtuu.

Mä olen siis katsonut vasta ekan kauden. Pitäisikin katsoa toinen kausi.
Joko toinen kausi on olemassa?
 
vierailija
Huono naisen logiikka taas. Miehethän täälläkin vaativat isyystestiä! Naiset vastustavat. Onneksi olen homo ja vihaan naisia.
Miesten reagointi on sangen ristiriidassa haluun selvittää isyyttä silloin, kun on kyse ettei olisi isä. Kukaan ei toitota halua selvittää isyyttänsä ollakseen isä ja maksumies vieraalle lapselle.

Mutta naiset kun ei sikiä ilman miestä, niin tässä ei ole naisen logiikalla mitään tekemistä. Miehet ovat yhtä syyllisiä rikokseen. Nainen kantaa 9kk ja kasvattaa todennäköisesti 18 vuotta lasta, jota kukaan ei halua tunnustaa omakseen.

Homoudella ei ole mitään tekemistä "naisvihan" kanssa. Vaikka olisit umpi hetero, vihasi kohdistuisi naisiin kokemasi vääryyden vuoksi. Ehkä olet epävarma taustastasi tai sinulle ei ole kerrottu kaikkea. Mikä aiheuttaakin vihasi naisia kohtaan, muista, että ilman äitiäsi olisit märkä tahra lakanalla, sätkivä siittiö ilman tulevaisuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei varsinaisesti käy tunteiden päälle eikä kyllä ole omakohtaista kokemustakaan. Halusin vain osallistua keskusteluun samalla älyllisellä tasolla kuin sitä on tähänkin saakka täällä käyty.

Toistaiseksi keskustelusta on käynyt ilmi, että miehet, tai siis oletetut isät edustavat ainakin seuraavia asioita:

1. Haluavat vain karistaa tomut jaloistaan - Siis omg miehet on niiku kyllä niiiiin sikoja.

2. Ovat epävarmoja peräkammarin poikia - Tartteeks ees sanoo mitään? Helvetin vätykset.

3. Ovat mustasukkaisia kontrollifriikkejä - Huoh.. JSSAP!

4. Käyttävät lapsia vain välineenä kostaa exälle

Hauskaa, että näiden tarinoiden antisankari on mies, joka petetyksi tultuaan ei halua enää leikkiä valheen olevan totta.

Ne geenitestit on semihelppoja ja niillä on mahdollista todentaa asia faktaksi. Se poistaa tarpeen mutuilulta ja toki se lähes poikkeuksetta on "turha", jos nyt halutaan ajatella isyyden todentamisen olevan hyödyllinen vain tapauksissa, joissa isä on joku muu kuin oletettu.

Raha on ihan mielenkiintoinen näkökulma, koska no onhan se nyt perseestä maksaa peräkammarin poikien mielenrauhasta, mutta toisaalta kalliita ne perhesurmatkin on, että mene ja tiedä sitten.
Valivali ja ruikuti ruikuti.
Ihan yhtälailla tässä on naisia haukuttu, jos et ole huomannut. Sekä yleisellä tasolla, että kirjoittajia. Itseäni on haukuttu tyhmäksi, sosiopaatiksi ja mitä se sinä nyt söpötit: että parempi kun et geenejä jatka tmv..
Mutta tuo syyttely ja haukkuminen ei vie asiaa yhtään eteenpäin. Tyhmää ajanhukkaa.

Ja mikä itseäni tässä koko keskustelussa on eniten ärsyttänyt (ja siksi niin kauan olen tässä jaksanut jänkätä) ovat juuri nuo tuollaiset täysin tuulesta temmatut ihme-väittämät, joita käytetään perusteluina. Kuten nyt tuo sinun viittaus siihen, että perhesurmien syynä on se, että epävarmat peräkammarin pojat epäilevät isyyttään. Tai että ylipäänsä isyysepäilyt liittyisivät mitenkään perhesurmiin. Perhesurmien syynä on ihan muut asiat.
Sama kun minä alkaisin väittää, että toinen maailmansota syttyi, koska Suomessa oli juuri sinä vuonna huono mustikkasato.
 
Homoudella ei ole mitään tekemistä "naisvihan" kanssa. Vaikka olisit umpi hetero, vihasi kohdistuisi naisiin kokemasi vääryyden vuoksi. Ehkä olet epävarma taustastasi tai sinulle ei ole kerrottu kaikkea. Mikä aiheuttaakin vihasi naisia kohtaan, muista, että ilman äitiäsi olisit märkä tahra lakanalla, sätkivä siittiö ilman tulevaisuutta.
Tämä oli kyllä päivän paras teksti :D
 
Niin, eihän tässä ketjussa hermostuneita miehiä näy, sen sijaan muutama selvästi hermostunut nainen (käry pelottaa), yksi omakuvassa :sneaky:?
Ai ei näy???
Sulla on tunnetusti aika valikoiva näkö :D

Ja joo, kuten jo sanoin, ärsyttää. Ei niinkään itse ketjun aihe, johon on kyllästynyt jo aika päivää sitten. Vaan juuri nuo ihmeelliset keijumaailmasta revityt väittämät, joita tämä ketju on täynnä. Myös sinun suoltamana.

...ja tämän(kin) viestisi valossa on jossain määrin hurskastelua ne sinun itkemisesi siitä, että taannuin "harmaiden tasolle" sille yhdelle tyhmäksi-haukkujalle jotain asiatonta laittaessani ;)
 
Mistä nuo dna-tietosi voi tarkistaa?
Ovatko jossain rekisterissä vai pitääkö sattumalta osua oikealle ovelle kysymään?
Jos teet itsestäsi geenitestin (kuten minä ja r0s), saat sähköpostissa tietoa sinulle löydetyistä sukulaisista ja voit noita tietoja netissä tarkastella. Jos isäsi sattuisi olemaan joku muu kuin sinulle on uskoteltu, löytyisi sinulle ennen pitkää genomiosumia, joiden avulla pääsisit isän jäljille.
 
Pessimisti
Itseäni on haukuttu tyhmäksi, sosiopaatiksi ja mitä se sinä nyt söpötit: että parempi kun et geenejä jatka tmv..
Niin? On eri asia kohdistaa väite tiettyyn henkilöön jonkin argumenttia tukevan todisteen pohjalta kuin pelkän demografisen muuttujan perusteella.

Mitä tulee huonoihin mustikkasatoihin, niin totta. Minulla ei ole dataa perhesurmien ja geenitutkimusten korrelaatiosta sen enempää kuin sinulla on isän geenitutkimustoiveen ja tunneköyhyyden suhteen. Koko tämä keskustelu on suhteellisen absurdi käydä foorumilla, jossa käyttäjät ovat pääosin naisia. Mitä te tiedätte isyydestä?

Voisin alkaa pitämään äitiysblogia.
 
Jos teet itsestäsi geenitestin (kuten minä ja r0s), saat sähköpostissa tietoa sinulle löydetyistä sukulaisista ja voit noita tietoja netissä tarkastella. Jos isäsi sattuisi olemaan joku muu kuin sinulle on uskoteltu, löytyisi sinulle ennen pitkää genomiosumia, joiden avulla pääsisit isän jäljille.
Mistä ne löytyvät?
Keijukaisten geenirekisteristä?
 

Yhteistyössä