Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaDd
Pieni osa tai ei, on se tärkeää tietoa! Juuri vaikkapa lesbopari siittää itsensä random miehellä, lapsi yhden illan jutusta jne lista jatkuu. Perinnölliset sairaudet ovat iso uhka. Kaikista vaan dna-testi niin ei tule epäselvyyksiä ja testi 'varmoissakin' tapauksissa.
En mä ainakaan halua, että musta on joku dna-näyte jossakin ihan kaiken varalta. Alkaa mennä jo yksityisyyden loukkaamiseen eikä tuollaiseen edes voida pakottaa. Kai teidän mielestä jokaisessa ihmisessä pitäisi olla siru jonka avulla pystytään seuraamaan ihmisiä.
 
Pieni osa tai ei, on se tärkeää tietoa! Juuri vaikkapa lesbopari siittää itsensä random miehellä, lapsi yhden illan jutusta jne lista jatkuu. Perinnölliset sairaudet ovat iso uhka. Kaikista vaan dna-testi niin ei tule epäselvyyksiä ja testi 'varmoissakin' tapauksissa.
Voi luoja...
Miten kuvittelet noiden pakollisten isyystestien tätä asetelmaa muuttavan?
Kysyin jo siittiömieheltä, mutta ehkä sinä osaat vastata.

Ja siinä isyystutkimuksessa tutkitaan isyyttä. Ei kaikkia mahdollisia perinnöllisiä sairauksia. Jos kaikki mahdolliset perinnölliset sairaudet haluttaisiin tutkia, pitäisi vauva imeä kuiviin tarpeellisen verimäärän saamiseksi.
 
vierailijaDd
Ja ohiksena jos kaikkien lapsien isyystesti maksaa 5 miljoonaa, ei se ole mitään. Naisten terveydenhuoltoon menee vuodessa MILJARDEJA enemmän kuin miehiin.
Niin onhan se paljon tärkeämpää tutkia kaikkien lasten isät kuin käyttää rahaa terveydenhuoltoon ja estää sairauksia ja kuolemia. Varsinkin kun suurimmalla osalla lapsista isä on se jonka nimi on paperissa.

Uskomatonta logiikkaa teillä joillakin. Ihan vain tiedoksi, että rintasyöpä voi tulla myös miehelle.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Jos oon vaikka saanut naisen raskaaksi (tietämättäni) yhden illan jutussa on mut helppo löytää. Kiitos dna-testin minkä olen teettänyt. Ei ole edes harvinaista että lapsi 18v täytettyään alkaa etsimään biologista isäänsä dna:n avulla. Helpompaa olisi automaattisesti etsiä se isä, se olisi nykyaikaa. Vai onko naisen oikeus salata lapselta tieto isästä?
Mistähän postikonttorista sitä sinun dna:tasi lähdetään kysymään :D
 
vierailija
Mitä vikaa täydellisessä valvonnassa on? Onko teillä salattavaa? Toisessa ketjussa puhutaan miten hoitajat eivät tahdo kameravalvontaa. Mitä piilottelevat? Dna-testi kaikilta ja siru ihon alle!
 
vierailija
Mä en kyllä ymmärrä, miksi keskustelunaihe edes herättää niin suuria tunteita.

Pitääkö päätellä, että usea äiti on epävarma lapsensa isästä? o_O
Miten tuo päätelmäsi selittää miespuolisten kirjoittajien hermostumisen ja sitä seuranneet haukkumiset ja ala-arvoiset kommentit?
Miehet pelkää jäävänsä kiinni lehtolapsista. Elatusmaksut erääntyvät maksettavaksi, jos "yhden nykäyksen" naiset teettävät dna-testin ja selvittävät oikean isän.

Tässä keskustelussa on naisia moitittu pettämisestä ja rahastamisesta. Mitä jos Perus Peralle, kolmen lapsen isälle ja arvostetulle aviomiehelle, kolahtaa luukusta kutsu kahden lapsen isyyden tunnustukseen ja elatusmaksujen sovitteluun. Saattaisi siinä hieman heikottaa.
 
Olen teettänyt perinnöllisyystestin. Mikäs tässä naurattaa? Jos minulla on lehtolapsi minut kyllä löytää dnan perusteella. Uutta tietoa sulle?

Kyllä, olisi hyvä että kaikissa on siru ja dna tietokannassa. Rikokset olisi helppo selvittää.
Mistä nuo dna-tietosi voi tarkistaa?
Ovatko jossain rekisterissä vai pitääkö sattumalta osua oikealle ovelle kysymään?
 
Miehet pelkää jäävänsä kiinni lehtolapsista. Elatusmaksut erääntyvät maksettavaksi, jos "yhden nykäyksen" naiset teettävät dna-testin ja selvittävät oikean isän.

Tässä keskustelussa on naisia moitittu pettämisestä ja rahastamisesta. Mitä jos Perus Peralle, kolmen lapsen isälle ja arvostetulle aviomiehelle, kolahtaa luukusta kutsu kahden lapsen isyyden tunnustukseen ja elatusmaksujen sovitteluun. Saattaisi siinä hieman heikottaa.
Voi olla.
Osahan noista ”isä tuntematon”-tapauksista on tilanteita, joissa mies ei halua lasta, ja äiti ei halua isäksi pakottaa (etenkin jos miehellä on jo perhe), joten sopivat, että merkitään tuntematon. Ja mielestäni parempi vaihtoehto kuin se, että vastentahtoisesti tekisi miehen painostuksesta abortin.
 
vierailija
Miehet pelkää jäävänsä kiinni lehtolapsista. Elatusmaksut erääntyvät maksettavaksi, jos "yhden nykäyksen" naiset teettävät dna-testin ja selvittävät oikean isän.

Tässä keskustelussa on naisia moitittu pettämisestä ja rahastamisesta. Mitä jos Perus Peralle, kolmen lapsen isälle ja arvostetulle aviomiehelle, kolahtaa luukusta kutsu kahden lapsen isyyden tunnustukseen ja elatusmaksujen sovitteluun. Saattaisi siinä hieman heikottaa.
Huono naisen logiikka taas. Miehethän täälläkin vaativat isyystestiä! Naiset vastustavat. Onneksi olen homo ja vihaan naisia.
 
vierailija
Mun mielestä vaan ei oo reilua jos yksikään ihminen (on sit isä tai lapsi tai vaikka äiti) tulee huijatuksi vanhempiensa/lastensa suhteen.

Se on liian törkeää. Olisin valmis maksamaan ettei niin käy.
Hyvä! En ymmärrä esim naisia jotka hankkiutuivat raskaaksi yhden illan jutussa. Sitten pimittivät kaiken tietonsa lapselta. On lapsen (ja sen miehenkin!!) oikeus tietää kuka on isä / onko miehellä lapsia!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun mielestä vaan ei oo reilua jos yksikään ihminen (on sit isä tai lapsi tai vaikka äiti) tulee huijatuksi vanhempiensa/lastensa suhteen.

Se on liian törkeää. Olisin valmis maksamaan ettei niin käy.
Joo, olisihan se kiva, kun elettäisiin jossain Disney-maailmassa. Kukaan ei huijaisi, valehtilisi, varastaisi saati tappaisi.
Valitettavasti oikea elämä ei ole yhtä täydellistä.
Ja nykyiselläänkin jokainen, joka asiaa vähän epäilee, saa asian testata.
 
vierailijaDd
Mitä vikaa täydellisessä valvonnassa on? Onko teillä salattavaa? Toisessa ketjussa puhutaan miten hoitajat eivät tahdo kameravalvontaa. Mitä piilottelevat? Dna-testi kaikilta ja siru ihon alle!
Ei ole salattavaa, mutta mulla on oikeus yksityisyyteen. Enkä koe tarpeelliseksi, että kaikkia ihmisiä pitäisi aina seurata sirun avulla.

Ei mua hoitajana haittaa jos huoneisiin tuli kamerat, mutta jos vanhus tai hänen läheinen sanoo, että ei käy niin siihen pitää tyytyä. Vanhuksilla, myös vakavasti muistisairailla, on oikeus yksityisyyteen. En mä ainakaan haluaisi, että mun huoneessa on kamera. Haluan oman rauhan. Hoitajana kamera ei haittaa koska mun työtavoissa ei ole mitään salattavaa.
 
Hyvä! En ymmärrä esim naisia jotka hankkiutuivat raskaaksi yhden illan jutussa. Sitten pimittivät kaiken tietonsa lapselta. On lapsen (ja sen miehenkin!!) oikeus tietää kuka on isä / onko miehellä lapsia!
En minäkään ymmärrä miehiä, jotka yllätysraskauden edessä kieltäytyvät lapsesta. Aika moni mies tälläkin hetkellä maksaa elatusmaksuja lapsesta, jota ei ole koskaan halunnut edes tavata.
Enkä tiedä, onko se lapselle kummoinen oikeus tietää, että oma isä olisi mielummin hankkiutunut lapsesta eroon.
 
r0s
Joo, olisihan se kiva, kun elettäisiin jossain Disney-maailmassa. Kukaan ei huijaisi, valehtilisi, varastaisi saati tappaisi.
Valitettavasti oikea elämä ei ole yhtä täydellistä.
Ja nykyiselläänkin jokainen, joka asiaa vähän epäilee, saa asian testata.

Mutta noista muista mainitsemistasi saa sanktion.

Miksei siitä, jos huijaa muka rakkainta läheistään näinkin tärkeässä asiassa? Tai entäs jos huijattu lapsi kantaa tappavaa geenivirhettä? Kertomatta jättäminen voi olla myös murha.
 

Yhteistyössä