@-dino- Mä en tiiä millanen käsitys mulla sit on, mut luulin kans et vaatteita tarttis enemmän ja viel joka kokoluokasta useemman. Eilen anoppi kävi kans kattomassa boksia ja kommentoi, että niin hurjasti vaatteita ja pieniä kokoja paljon, mitä ei back in the days ollut.
Ja sähän käsityöihmisenä teet laatikkoon kivan päällisen?
Ihana varmasti se kaukalopussi. <3 Mitä muuta to-do-listalla, jos sais jotain vinkkiä, mitä ei oo vielä ajatellu?
Yhtään 50-kokosta en oo ostanut, kun mekin ollaan molemmat synnytty 50-senttisinä, niin en usko, että sitä pienempi vauva ainakaan on. Ja jos oliski ennenaikanen, niin kyllä niitä pieniä voi sit hommata tarvittaessa.
Saatiin tosiaan kaverilta kassillinen vaatetta ja sit oon ostanu muutaman, nii sen näkee sit ku niitä pesee ja järkkää koittain, et mitä vielä puuttuu. Mut en nyt sit tosiaan osta mitään, ennen ku näkee kokonaisuuden. Ellei tuu jotain ihan ylisöpöä vastaan.
Kaikki muu on tosiaan hommaamatta. Ehtii niitä sit. Mies haluu tutkia turvakaukaloasian.
Helmikuu vähä erilainen työkuukaus, paljon reissua tiedossa.
Sain nyt sit postissa parit housut, mitä tilasin ja toiset on "ihan ok", et ne ny paremman puutteessa sit menee, kunhan ei tulis enää sairaan kylmä, kun niiden alle ei mahdu välihousuja/sukkiksia. Toisissa taas mitotus on pielessä, jää sellanen pussi taakse pepun ylle ja ne sit valuu istuessa.
Viikon verran kutittanu kauheesti alaselkää ja kylkiä, nytkö se iho alkaa venymään. En tiedä, voi myös pakkasilla olla osuutta asiaan. Ollaan öljytty bio-oililla, se tuntuis pysyvän aika hyvin!
Ja joo, toi lista näyttää epäilyttävältä!
Vastahan just syksyllä me saatiin viivoja tikkuihin.
Edit. Ai niin ja! Mulla oli ennestään pohkeessa yks suonikohju ja sit tossa joulun jälkeen tuli toinen viereen ja nyt parin päivän sisään on ilmestyny kolmas. Onkohan siitä jotain vaaraa? Jalkojen turpoamista en oo huomannu juurikaan pohkeista, jalkaterät on iltaisin vähän paksummat kyllä.
24+3