Kapteeni Bernhard Rogge on kuollut. Hän vaipui syvyyksiin laivansa Atlantiksen kanssa..
Pitääkö sun ivata ?
Kapteeni Bernhard Rogge on kuollut. Hän vaipui syvyyksiin laivansa Atlantiksen kanssa..
EiPitääkö sun ivata ?
eikäPokka pitää - sarjan Hyacinthin aviomiestä näytellyt Clive Switft on kuollut
Eipä ole sulta pois vaikka nyt kerroin täällä kyseisen miehen kuolemasta.Ihmisiä kuolee koko ajan, miksi ne joita muistetaan on aina kuuluisuuksia, emmekö voi muistaa myös Bernhard Roggea, tai omia omaisiamme.
Katoin tuosta kirjasta kertovan infon ja tuli mieleen oma ja muutaman (aidon) ystäväni lapsuudet...miks ihmeessä ihmiset tekee noin perheilleenJos muuten haluatte itkee kirjaa lukuessa,niin suosittelen Katariina Vuoren erään tapon tarinaa.
Tänään luin loppuun ja useemman kerran tuli kyyneleet silmään.
Eihän sit näe edes lukea.Jos muuten haluatte itkee kirjaa lukuessa,niin suosittelen Katariina Vuoren erään tapon tarinaa.
Tänään luin loppuun ja useemman kerran tuli kyyneleet silmään.
Niinpä,eipä vaan tuo mieskään ollut saanut hyvää lapsuutta,sieltä varmaan lähtöisin,mut silti eihä se oikein ollu.Katoin tuosta kirjasta kertovan infon ja tuli mieleen oma ja muutaman (aidon) ystäväni lapsuudet...miks ihmeessä ihmiset tekee noin perheilleen
No vaikee oli juu välillä lukea,kun piti pyyhkiä kyyneleitäEihän sit näe edes lukea.
Joo,totta,vaikka harva kirja mua koskettaa,mutta just tuommonen tositarina ja lapsiin tai eläimiin kohdistuvat väkivallat on koskettavia.Liikuttavat kirjat ovat ihan parhaita.
Vaikka siitä kuivalihakirjasta en oo ihan varma.
Toi ois kyllä ihan kamalaa!Saunassa käyty, viimeinen sauna yksin Ensi viikolla pääsee miehen kanssa taas. Kunnes ehkä maaliskuussa leikataan jälkikaihi.
No niin,jos ei ois muuta mahdollisuutta peseytyä ku sauna,niin ois aika paha. Mut joo parantumisen takia oli kuukauden saunakielto. Toki olis pesuhuoneessa voinu käydä,mut mitäpä turhaa lähtee sinne asti vaan suihkuun ja toinen on saunassa.Toi ois kyllä ihan kamalaa!
Mä kun olen elänyt yli kymmenen vuotta silleen että sauna oli ainoa paikka missä pääsi pesulle niin johan ois päreet palaneet saunomiskiellosta.
Itetehtyi? Öljyssä uppopaistettuja?Lihapiirakoita, viimeiset kohta menee kattilaan.