The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ihan pikainen moi sulle:)

Ja alkoihan viikko hämmentävän yllättävällä suru-uutisella:(. Yksi kaikkien aikojen suurin mäkikotka on lentänyt pois. Liian varhain. Esikoisen sanoin "parhaat lähtevät liian aikaisin".

Toista noin suurta mäkihyppääjälahjakkuutta ei tule.

Ja varmasti eli kuten itse sanoikin: Jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Toivon vaan että ymmärrettäisiin kunnioittaa Matti Nykäsen muistoa huikeiden urheilusaavutusten valossa eikä revittäisi esiin mitään räävittömiä juttuja, joita toki riittää kun hänestä on kyse, saati kalasteltaisi niillä retostellen.

Rauhaisaa matkaa mäkikotkalle.
 
Aqela
Ei alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana. :LOL: :cautious:

Sitten vielä nuo surulliset uutiset.
 
r0s
Ei alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana. :LOL: :cautious:

Sitten vielä nuo surulliset uutiset.

Joskus joo tuntuu tosi vanhalta ja raihnaalta. Ja kun melkis omanikäisiä lähtee niin...

*puhallus* kipeälle selälle! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana. :LOL: :cautious:

Sitten vielä nuo surulliset uutiset.
No johan nyt koettelee(n)
Onkos sulla lihasrelaksantteja olemassa? Jos ei niin nappaat ainakin parit särkylääkkeet heti nassuun ja jos huomenaamulla on olo rautakankea, niin lääkäriin mars.
 
Päivää kettinkiin.

Kipaisin aamupäivällä pikaisesti nukkumaluukussa noutamassa postit … ja villasukat.
Niin ja yhdet farkut joiden lahkeet kaipaavat lyhennystä. Täällä on kuulemma ompelukone, mutta jostain syystä se on kämpällä jonne miehillä ei ole asiaa. Prkl… kyllä mä osaisin ompeluskonetta käyttää. Ny vaan pitää toivoa, että minulla on charmia sevverran tallella, että onnistun houkuttelemaan jonkun rouvasneitokaisen pöksyjeni kimppuun.

Aqelalle toivon tehokasta hierontaa tai tehokasta pilleriä selkävaivaan.

Ja NykäsMatille toivon hyviä hyppyjä sinne pilvenreunalle. Et sinä mikään laulaja ollut, mutta hitto vie mikä urheilija!
 
Täällä on näemmä kaksi luolamiehentekelettä. Kumpikin örähtelee ja murahtelee sekä pyörittelee hurjina silmiään. Koeviikot. Kummallakin.

Erehdyin tässä aukasemaan suutani ja kysymään vienokainosti ilmeisesti sangen typeriä, joten nyt diipadaapailen muina äititekeleinä ja ajatuksen voimalla yritän saada uunia toimimaan sukkelammin jotta saisin pötyä pöytään eli ainakin näläkää karkotetuksi. Tai niin mä toivon:unsure:

Lasagnea.
 
Päivää kettinkiin.

Kipaisin aamupäivällä pikaisesti nukkumaluukussa noutamassa postit … ja villasukat.
Niin ja yhdet farkut joiden lahkeet kaipaavat lyhennystä. Täällä on kuulemma ompelukone, mutta jostain syystä se on kämpällä jonne miehillä ei ole asiaa. Prkl… kyllä mä osaisin ompeluskonetta käyttää. Ny vaan pitää toivoa, että minulla on charmia sevverran tallella, että onnistun houkuttelemaan jonkun rouvasneitokaisen pöksyjeni kimppuun.

Aqelalle toivon tehokasta hierontaa tai tehokasta pilleriä selkävaivaan.

Ja NykäsMatille toivon hyviä hyppyjä sinne pilvenreunalle. Et sinä mikään laulaja ollut, mutta hitto vie mikä urheilija!
No moikka:)!
Mä en tiiäkö yhtään epäile ettetkö saisi pöksyjes lahkeita tuunattua oikein sopiviksi, vaikka itekin osaisit mutta onhan se nyt vaan edes joskus kivaakin ihan vaan olla ja odotella itselleen valmista.

Sä oot..jossain kuntoutuksessa? Hienoa(y)! En muuta toivottele kuin sopivan kokoisia askelluksia eteenpäin päivä kerrallaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ai nii. Tänään on maanantai.
Se muuten tarkoittaa sitä, että meikäläisellä tuli neljäs selvä viikko täyteen joista siis kaksi täällä.
Kyllä pää ja sisäkalut kieltämättä hieman ihmettelee, että onko oluen ja jallun valmistus lopetettu?
Mut toisaalta täällä on hirmuisen helppo olla ilman.

Reissu nukkumaluukkuun oli pikkuisen riskillä kun jouduin kävelemään nurkkabaarin ohi käymättä morjenstamassa kavereita.
Sen sijaan kävin parturissa! Nyt ei kukaan vähään aikaan erehdy luulemaan hipiksi!

Mut jotain vikaa täs paikassa on kun maanantaisin on m o l e m m a t saunat kiinni! Saunattomat päivät sucks!
 

Yhteistyössä