Kaikki nyt sit kuolevatkin. Ne pakkaset varmasti osasyypää!
Halaus murunenEi alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana.
Sitten vielä nuo surulliset uutiset.
Ei alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana.
No johan nyt koetteleeEi alkanut tämä päivä hyvin. Selkä kipeytyi aamulla. Silti linkutin asemalle ja junalla töihin. Parin tunnin kuluttua läksin kotiin. En vieläkään pysty kävelemään tai seisomaan selkä suorana.
Mä otan napin myöhemmin koska se väsyttää. Aamulla on aika työterveyslääkärille.No johan nyt koettelee
Onkos sulla lihasrelaksantteja olemassa? Jos ei niin nappaat ainakin parit särkylääkkeet heti nassuun ja jos huomenaamulla on olo rautakankea, niin lääkäriin mars.
Loimulohi oli himskatin hyvää salaatin kanssa ! Myös katin mielestä ku yritti koko ajan pihistää lohta,saikin yhen palan vietyä
katso liitettä 5856
Hyvä juttuMä otan napin myöhemmin koska se väsyttää. Aamulla on aika työterveyslääkärille.
Kiitti, prismasta ostettu lautanen On muuten miehen löytö.Salaattikin näyttää hyvälle mutta toi lautanen on aivan upea!
No moikka!Päivää kettinkiin.
Kipaisin aamupäivällä pikaisesti nukkumaluukussa noutamassa postit … ja villasukat.
Niin ja yhdet farkut joiden lahkeet kaipaavat lyhennystä. Täällä on kuulemma ompelukone, mutta jostain syystä se on kämpällä jonne miehillä ei ole asiaa. Prkl… kyllä mä osaisin ompeluskonetta käyttää. Ny vaan pitää toivoa, että minulla on charmia sevverran tallella, että onnistun houkuttelemaan jonkun rouvasneitokaisen pöksyjeni kimppuun.
Aqelalle toivon tehokasta hierontaa tai tehokasta pilleriä selkävaivaan.
Ja NykäsMatille toivon hyviä hyppyjä sinne pilvenreunalle. Et sinä mikään laulaja ollut, mutta hitto vie mikä urheilija!
Jjep. Tää on suomalainen versio Betty Fordin klinikasta. Vielä kuukausi edessä jos menee kuin pitää.Sä oot..jossain kuntoutuksessa?
Kiva kuulla ja toivottavasti tästä on sinulle paljon hyötyä.Jjep. Tää on suomalainen versio Betty Fordin klinikasta. Vielä kuukausi edessä jos menee kuin pitää.
Mä olin aikanaan mestari laskettelemaan ööh Nintendo Wiillä.pitäs lähteä aamulla tunturiin korkeanpaikanleirille, on vaan harmiilisesti niin kova pakkanen ei taida tareta tehä mitään ulkona
No, miltäs on tuntunut? (Kyselen typeriä, anteeksi)Jjep. Tää on suomalainen versio Betty Fordin klinikasta. Vielä kuukausi edessä jos menee kuin pitää.