Relaatio 357

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lamp

Tunnettu jäsen
14.03.2014
3 588
447
83
Seinäjoki
Sori M2, mutta mä olen nyt ihan hukassa tämä kanssa :D (Ja onnittelut Sannisannille ratkomisesta) Puuttuu paljon (parikymmentä sanaa), mutta jos johonkin saisi apuja?

Henki tosin on altis, mutta liha heikko:
Ha..pä.. ja ha.. 5 6
Ku.. alas 6 9
Me 4 2 4

Faarao:
Mo.. 9
Af.. 11
Ku.. 8
Pe.. 4

Kuolema:
ku.. ylävasemmalle 10
ki.. ylös 9

Viimeksi muokattu:
Sori M2, mutta mä olen nyt ihan hukassa tämä kanssa :D (Ja onnittelut Sannisannille ratkomisesta) Puuttuu paljon (parikymmentä sanaa), mutta jos johonkin saisi apuja?

Henki tosin on altis, mutta liha heikko:
Ha..pä.. ja ha.. 5 6 yksi kirjain ja huutomerkki pois
Ku.. alas 6 9
Me 4 2 4 noh, noh :-) you and me....

Faarao:
Mo.. 9 tämä ja alempi vuoristoja
Af.. 11
Ku.. 8 jos tämä on se missä "erikoisässä" niin laita sen eteen 5 kirjainta, se 5 kirjainta on intialainen uskovainen
Pe.. 4 kuuluu tuohon ylempänä olevaan 9:iin

Kuolema:
ku.. ylävasemmalle 10 tämän saat kun vuoristot on hanskattu, mutta siinä näkyy esim maita ja meriä
ki.. ylös 9 tämän saat kun tuo you and me on ratkottuna

yllä vinkkejä

Arvelinkin, että tämä rellu voisi olla haastava, joten yllätyin kun Sannisanni (ja joku muukin) sen vain muutamaan tuntiin ratkaisi. HIenosti tehty!

M2

Täytyy sanoa että yllätin itsenikin tämän kanssa, tosi looginen ja välillä aika kinkkinenkin mutta hieno Muutama sana meni ikäänkuin "vahingossa" oikein, kunhan vaan kokeilin jotain ja osui kohdalleen :ROFLMAO: ilmeisesti ajatustasot natsasi nappiin tällä kertaa :love:

No voi hyvänen aika nähköön. Mode meni poistamaan tämän harmittoman ökyihmisten koulutusketjun!!!! Tässä nyt vastaus viimeiselle vähättelijälle, jota ei voinutkaan lähettää

https://kaksplus.fi/threads/kaupan-...sua-mun-tekemae-jaeynae-mitaes-menit.2517725/

No sulan pystyyn laittaminen on sinänsä viaton jäynä ja perinne, josta ei voi kovin pahastua. Toisaalta mistäpä sitä koskaan tietää, vaikka pysäköijällä olisi ihan sinun hyväksymä syykin pysäköidä siihen. Se sinkkumies voi esimerkiksi olla perheenisä, joka on hakemassa raskaana olevaa vaimoaan, lonkkavammaista anoppiaan ja kahta lastaan sieltä ostosparatiisista.

Teoriasi ei matchaa tässä. Pikkukaupunki ja erillinen pikkukauppa omalla P-alueellaan. Vauhdilla meni sisään ja lähti uloskin. Varmaankin keppanat ja röökit tärkeimpinään :X3: No en katsonut perään, ettei epäilisi :giggle:

Ilmiö on valitettavan yleinen, keski-ikäiset pariskunnatkin syyllistyy samaan:mad:

Samoin seurausilmiö on yleinen siellä missä minä liikun;) :LOL::LOL::LOL:

-ap-

Ei vaan jaksa miettiä ja etsiä, kun ei millään löydä. Hattu päästä ratkoneille, ei taida onnistua. Parikymmentä sanaa puuttuu ja olen ihan hukassa.

Elämä
Wot - Ase - Haar 10
Koi 10
Leh 8
Ens 3+1
Elä 5 ylös

Faarao
Tot - Kun 8+7+6
Kruu 14
Itä 9
Vii 11

Nämä nyt ainakin hukassa, eli olit oikeassa, haastava on ainakin tällaiselle tavalliselle ratkojalle :)

Ei vaan jaksa miettiä ja etsiä, kun ei millään löydä. Hattu päästä ratkoneille, ei taida onnistua. Parikymmentä sanaa puuttuu ja olen ihan hukassa.

Elämä
Wot - Ase - Haar 10 lähitaisteluase
Koi 10 taivaalla
Leh 8 taivaalla
Ens 3+1 taivaalla
Elä 5 ylös ???

Faarao
Tot - Kun 8+7+6 Jarkko Aholan bändin kappale
Kruu 14 alkuun eräs hallitsija
Itä 9 Italiassa
Vii 11 alkuun juomalasityyppi

Nämä nyt ainakin hukassa, eli olit oikeassa, haastava on ainakin tällaiselle tavalliselle ratkojalle :)
Tuossa jotain.

Tuossa jotain.
Kiitän, nyt se on valmis. Ei olisi onnistunut ilman vinkkejä, joten haastetta riitti. Kiitos myös laatijalle, joka oli aivan oikein arvioinut relaationsa haastavuuden. Sellainen kommentti kuitenkin, että enpä ole koskaan kuullut sen Elämä-ruudun laulajan nimeä väännettävän muotoon, jossa oli etunimi ja lempinimi ilman sukunimeä - sen kanssa kesti iät ja ajat ennen kuin hoksasin tuollaistakin muotoa kokeilla :)

Kiitän, nyt se on valmis. Ei olisi onnistunut ilman vinkkejä, joten haastetta riitti. Kiitos myös laatijalle, joka oli aivan oikein arvioinut relaationsa haastavuuden. Sellainen kommentti kuitenkin, että enpä ole koskaan kuullut sen Elämä-ruudun laulajan nimeä väännettävän muotoon, jossa oli etunimi ja lempinimi ilman sukunimeä - sen kanssa kesti iät ja ajat ennen kuin hoksasin tuollaistakin muotoa kokeilla :)
Rakkaudella, Rauli Badding
Bussi Somerolle - tarina Rauli Baddingistä

Eli, kyllä tuo lyhytkin muoto on käytössä. Vaan, kun olen herkkä palautteelle ja varsinkin silloin kun se on perusteltua, niin kävin lisäämässä sen sukunimen :-)

M2

Elämä
Rit 9 ja el 5
pääsisis alaosaan käsiksi

Henki
maa 9+3
maa 10

Farao
pääsna 5+6 vinkki kirja ei auta kun ei kirjasampokaan auta
pääsana 13 alas (on vastasana)

Kuolema
Hauta 6+5+8 vinnki biisi ei auttnaut
JL 5+8 kirjat kaikki mielestäni kokeiltu

Elämä
Rit 9, asu
ja el 5
pääsisis alaosaan käsiksi

Henki
maa 9+3
maa 10, sijainti (avaruusjuttuja)

Farao
pääsna 5+6 vinkki kirja ei auta kun ei kirjasampokaan auta, mulla tulee Kirjasammossa ensimmäisiin hakuihin, väri eteen
pääsana 13 alas (on vastasana), vallansymboleita, mainitaan wikissä

Kuolema
Hauta 6+5+8 vinnki biisi ei auttnaut, kotimainen elokuva
JL 5+8 kirjat kaikki mielestäni kokeiltu

Onpas hieno rellu. Muutama jumi:

FAARO
Mut...fa.. 7 kaikki ympäröivät sanat ovat
Ka... ja peik... välinen 4
pei...ja vi.. välinen 6+9

HEnKI
mtv3 5
maa 9+3