vierailija
Olen jo aikaa etsinyt tuota Kaken laulua mutta en ole mistään sellaista löytänyt. Missähän tieto mahtaa olla?
Albumilla AvainOlen jo aikaa etsinyt tuota Kaken laulua mutta en ole mistään sellaista löytänyt. Missähän tieto mahtaa olla?
Kiitos, ei löytynyt listoista.Albumilla Avain
Mihin kokonaisuuteen se kirja kuuluu.Toukokuu
jaak 12 synkän metsän ei vaan löydy!!!! Alkuun synkkää metsää tarkoittava sana
Lokakuu
ST ja alusvaatteiden slangi ?? 8 melkein kuin Salattujen elämien puhekielinen nimitys
ELokuu
dome k paikkakunta 10 mihin liittyy on Uudellamaalla
Helmikuu
paholais kirjaa 10+6 ei löydy kun ei ole toisessa ruudussa niitä muitakaan kirjoja sillä lyödään
helm 10 on vasta sanat mutta ei tajuaa
Jospa nyt?Toukokuu
jaak 12 synkän metsän ei vaan löydy!!!! Puustoinen suotyyppi
Lokakuu
ST ja alusvaatteiden slangi ?? 8 alushousut lyhyemmin
ELokuu
dome k paikkakunta 10 mihin liittyy siellä lapsuutensa viettänyt
Helmikuu
paholais kirjaa 10+6 ei löydy kun ei ole toisessa ruudussa niitä muitakaan kirjoja loppuun työkalu
helm 10 on vasta sanat mutta ei tajuaa se teos kuuluu useamman kirjan ryhmään, alkaa helm...
On se.Helmikuu
nei 8+6 alas yhtye
Maalis
hect 10 onko biisi , kaikki olen mielestäni kokeillut
Albumilla Hectorock IIHelmikuu
nei 8+6 alas metalliyhtye Kouvolasta
Maalis
hect 10 onko biisi , kaikki olen mielestäni kokeillut
Mikä se aarni onHELMI
kylm 5+9 sen vastasanan yhtyeen kappale
Maalis
hanh 3´3´5
ja siitä se kukka
molemmat ovat nykyisin suositun lasten piirrossarjan jaksoja
HUHTI
Loru 6+2+7+8 ei aukea kun einole vastasanaakaan o
aarni 10+5
Lorun tuolla aiemmin jo vinkkasin: Loruja ja lauluja eräästä vuodenajastaKKITOS vinkeistä, mutta ei aukea
HELMI
kylm 5+9 sen vastasanan yhtyeen kappale****ei ole sitä neitö yhtyettä eli umpikuja Albumi Verinen taival, päättymätön tie
Maalis
hanh 3´3´5
ja siitä se kukka
molemmat ovat nykyisin suositun lasten piirrossarjan jaksoja** kun puuttuu lin lau 12+8 ja kotk 5+7 kaikki saman koiranpentusarjan jaksoja
HUHTI
Loru 6+2+7+8 ei aukea kun einole vastasanaakaan o
niin ei hanet ja kukat aukea. Umpikuja tässäkin
Muut sain paitsi tämän. Eihän tuo johda mihinkään nimeen eikä vastaavaan. Mun googlessa sinakaan, selasin 10 sivuaLorun tuolla aiemmin jo vinkkasin: Loruja ja lauluja eräästä vuodenajasta
ite laitoin wikiin loruja ja lauluja kaikista eri vuodenajoista erikseen niin sieltä tulosten näkyvistä teksteistä silmäillen löytyy.Muut sain paitsi tämän. Eihän tuo johda mihinkään nimeen eikä vastaavaan. Mun googlessa sinakaan, selasin 10 sivua
KIITOSite laitoin wikiin loruja ja lauluja kaikista eri vuodenajoista erikseen niin sieltä tulosten näkyvistä teksteistä silmäillen löytyy.
Et viitsisi sitten antaa vinkkiä tuonne viestin 116 tietämiisi?KIITOS
laat 14
Voiton puolella minäkin jo tässä rellussa Seuraavat vielä puuttuisi:
Helmikuu:
vasen alaneljännes: sa - 10 - lu
molemmat & -merkilliset siinä keskellä yhtye, jonka nimessä tunnettuja filosofeja useampia, ja sen kappale
Maaliskuu:
vasen alakulma: lu - 6+7 kappale, jonka nimessä tunnistamaton lentävä esine
oikea alakulma: var - 8+8 ja 6+2+7 molemmat kappaleita, toinen tuon edellisen kappaleen yhtyeen ja toinen löytyy sen avulla
Kesäkuu:
oikea yläkulma: ka - 11+4 (tätä on moni kysynyt, muttei ole vielä kukaan tainnut vinkata)
keskellä ylhäällä 8+8 johon yhdistyy T H, mat ja Elv elokuva
vasemmalla alhaalla ke - 10 - E P kappale
Heinäkuu:
Vasen yläkulma: ku nu - 9+6 (tätäkin on kyselty, mutten vinkkiä ole huomannut)
laa - 14 (samoin)
Elokuu:
vasen reuna: mat - 5+8 - 6+2+8 - lap
Eka on yksi sen elokuvan näyttelijöistä ja toinen on elokuva
Kiitosta paljon avuista
Nuo löysin. Vielä hukassa Helmikuun sau ja lu välinen 10KIITOS
Nyt puuttuu enää samat kuin muillakin ilmeisesti eli
HELMI
Saun ja lum välinen 10
Kesäkuu
Kali 11+4 kuopiolaisen popyhtyeen kappale
Heinäkuu
Kult nuor 9+6 edellisen yhtyeen kappale tämäkin
laat 14 tanssi
Elokuva löytyy ainakin RV:n imdb:stäMiksi, oi miksi mä en löydä huhtikuu-ruudun 10+4+5 vaikka vastasanojakin on 4 (RV, PL, Ko, Ko)? Missaan ilmeisesti jotain ilmiselvää?
Kiitos, olinkin jo oikeaa elokuvaa katsonut, mutta suomennoksen löytämiseen ei näköjään äly tai usko riittänyt ilman vihjettäElokuva löytyy ainakin RV:n imdb:stä