Relaatio 326

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
T&S
Joo mullakin jäi tuo vajaaksi (709/710), kun tuolta Maaliskuu-ruudusta puuttuu vasemmalta keskeltä tuo yksi kirjailija.

Ja selvisi jopa toi saunah.... & lumi yhteys, eli Lumi on yritys jonka ensimmäisiä tuotteita tuo saunah.... on. :)

vierailija
Vieläköhän kukaan kurkkaa tänne....

Nyt en enää jaksa hakea ja 3 sanaa puuttuu. Oisko ketään auttamassa minua poloista!

tammikuu
Lii - An 5 4

huhtikuu
la j lo t 5 4
päi 7 7

Vai tarviiko vaipua epätoivoon!!
Kiitos saamistani vinkeistä ja tästä haastavasta rellusta, vaikka haastava mutta myös raastava!

vierailija
Vieläköhän kukaan kurkkaa tänne....

Nyt en enää jaksa hakea ja 3 sanaa puuttuu. Oisko ketään auttamassa minua poloista!

tammikuu
Lii - An 5 4 An-elokuvan roolihahmo

huhtikuu
la j lo t 5 4 ohjaaja
päi 7 7 edellisen ohjaus

Vai tarviiko vaipua epätoivoon!!
Kiitos saamistani vinkeistä ja tästä haastavasta rellusta, vaikka haastava mutta myös raastava!

vierailija
Kiitos kiitos, olihan nuo vinkit ennestäänkin ja niistä en saanut apua. Olen todellakin yrittänyt. Olisiko jotain lisää, helpottamaan, mistä lähteä hakemaan. Tuntikausia olen kääntänyt sivuja mutta ei osu. Olen kai ihan väärillä jäljillä. Olisin tosi kiitollinen jos vielä löytyy apua.

vierailija
Kiitos kiitos, olihan nuo vinkit ennestäänkin ja niistä en saanut apua. Olen todellakin yrittänyt. Olisiko jotain lisää, helpottamaan, mistä lähteä hakemaan. Tuntikausia olen kääntänyt sivuja mutta ei osu. Olen kai ihan väärillä jäljillä. Olisin tosi kiitollinen jos vielä löytyy apua.
Kyseessä on se Jörn Donnerin ohjaama elokuva, jossa Tapsakin näytteli ja tuota 5+4 roolia esitti siinä Maarit Hyttinen.
Huhtikuun ohjaaja on ohjannut esim. elokuvan Koomikko.

vierailija
Kyseessä on se Jörn Donnerin ohjaama elokuva, jossa Tapsakin näytteli ja tuota 5+4 roolia esitti siinä Maarit Hyttinen.
Huhtikuun ohjaaja on ohjannut esim. elokuvan Koomikko.
Tuhat miljoonaa kiitosta! Sain valmiiksi! Ihmettelen miksei mun selain antanut mitään hakutuloksia joita nyt sain kun hain noilla vinkeillä. Mutta pelastit päiväni! Kiiitos!!!!

timtom
Onkohan täällä enää ketään? Viimeinen oljenkorsi relaatioon, muuten jää kesken. 98% kasassa, näissä täys jumi:

Maaliskuu: Ke 2 2 6 5 (on vinkattu, mutta en vaan keksi, täsmävikki...)
Rauta 6 2 6 5
Huhtikuu: PL ja RV (näyttelijät) 10 4 5
Toukokuu: Ja ja Aa välissä 12 7 8
Syyskuu: DN (näyttelijä) 8 8
Lokakuu: Ve Ru 6 4

Vinkeistä kiitollinen, muuten jää kesken... ja sekös harmittaa

T&S
Onkohan täällä enää ketään? Viimeinen oljenkorsi relaatioon, muuten jää kesken. 98% kasassa, näissä täys jumi:

Maaliskuu: Ke 2 2 6 5 (on vinkattu, mutta en vaan keksi, täsmävikki...)
Elokuva ja Marja-Liisa Vartion romaani.
Rauta 6 2 6 5
Tässä kohtaa puuttuu tuo kirjailija, eli Juha-Pekka Koskinen. Eli tuon puuuttuvan kirjailijan vuoksi tätä rellua ei saa valmiiksi.
Huhtikuu: PL ja RV (näyttelijät) 10 4 5
Elokuva, löytyy ainakin RV:n imdb-sivulta
Toukokuu: Ja ja Aa välissä 12 7 8
Sulo Karpion kirja
Syyskuu: DN (näyttelijä) 8 8
TV-sarja, löytyy kyllä DN:n imdb-sivulta
Lokakuu: Ve Ru 6 4
Tarkoitat varmaan marraskuu Ve Ru 6 4.
Louis Mastersonin luoma western-hahmo

Vinkeistä kiitollinen, muuten jää kesken... ja sekös harmittaa

Yhteistyössä