Ei saunalakki vaan saunah.... Miten lumeen liittyy saa sitten laatija tulla kertomaanJoo ,kaipalee kyll,, mutta ei
Kiitti, mutta ei nyt vielä auennut???
Ei saunalakki vaan saunah.... Miten lumeen liittyy saa sitten laatija tulla kertomaanJoo ,kaipalee kyll,, mutta ei
Kiitti, mutta ei nyt vielä auennut???
Ok, kiitos tulihan tuo sitten selväksi...kai?Ei saunalakki vaan saunah.... Miten lumeen liittyy saa sitten laatija tulla kertomaan
Kiitos, vaikka en kyllä ymmärrä kuinka siihen tuo lum... liittyyHei, vieläkö joku kaipailee helmikuun sau-lum 10 vinkkiä, se on se mitä siellä sau.. pidetään päässä
Ahaa, edellisissä viesteissä yhteys selvisi.Kiitos, vaikka en kyllä ymmärrä kuinka siihen tuo lum... liittyy
Vieläköhän kukaan kurkkaa tänne....
Nyt en enää jaksa hakea ja 3 sanaa puuttuu. Oisko ketään auttamassa minua poloista!
tammikuu
Lii - An 5 4 An-elokuvan roolihahmo
huhtikuu
la j lo t 5 4 ohjaaja
päi 7 7 edellisen ohjaus
Vai tarviiko vaipua epätoivoon!!
Kiitos saamistani vinkeistä ja tästä haastavasta rellusta, vaikka haastava mutta myös raastava!
Kyseessä on se Jörn Donnerin ohjaama elokuva, jossa Tapsakin näytteli ja tuota 5+4 roolia esitti siinä Maarit Hyttinen.Kiitos kiitos, olihan nuo vinkit ennestäänkin ja niistä en saanut apua. Olen todellakin yrittänyt. Olisiko jotain lisää, helpottamaan, mistä lähteä hakemaan. Tuntikausia olen kääntänyt sivuja mutta ei osu. Olen kai ihan väärillä jäljillä. Olisin tosi kiitollinen jos vielä löytyy apua.
Tuhat miljoonaa kiitosta! Sain valmiiksi! Ihmettelen miksei mun selain antanut mitään hakutuloksia joita nyt sain kun hain noilla vinkeillä. Mutta pelastit päiväni! Kiiitos!!!!Kyseessä on se Jörn Donnerin ohjaama elokuva, jossa Tapsakin näytteli ja tuota 5+4 roolia esitti siinä Maarit Hyttinen.
Huhtikuun ohjaaja on ohjannut esim. elokuvan Koomikko.
Onkohan täällä enää ketään? Viimeinen oljenkorsi relaatioon, muuten jää kesken. 98% kasassa, näissä täys jumi:
Maaliskuu: Ke 2 2 6 5 (on vinkattu, mutta en vaan keksi, täsmävikki...)
Elokuva ja Marja-Liisa Vartion romaani.
Rauta 6 2 6 5
Tässä kohtaa puuttuu tuo kirjailija, eli Juha-Pekka Koskinen. Eli tuon puuuttuvan kirjailijan vuoksi tätä rellua ei saa valmiiksi.
Huhtikuu: PL ja RV (näyttelijät) 10 4 5
Elokuva, löytyy ainakin RV:n imdb-sivulta
Toukokuu: Ja ja Aa välissä 12 7 8
Sulo Karpion kirja
Syyskuu: DN (näyttelijä) 8 8
TV-sarja, löytyy kyllä DN:n imdb-sivulta
Lokakuu: Ve Ru 6 4
Tarkoitat varmaan marraskuu Ve Ru 6 4.
Louis Mastersonin luoma western-hahmo
Vinkeistä kiitollinen, muuten jää kesken... ja sekös harmittaa
Sillä on siniset tossut ja niillä se sipsuttaa...Jaksaisiko joku vinkata tänne vanhaan ketjuun vielä Elokuu-ruudun yö 10. Se on ainoa, joka jäi puuttumaan.
Jes, kiitos, valmista tuli. Ei olisi kyllä tämä viimeinen ihan heti tullut mieleen ilman apuja.Sillä on siniset tossut ja niillä se sipsuttaa...