@lillium Olen niin onnellinen puolestasi
!!
Täällä pikkuhiljaa alkanut toipumaan pettymyksestä, että ei meille suotu luomuvauvaa, eikä rakkausloma italiassa ovulaation aikaan tuottanut tulosta
Nyt kp4, ja eilen otin ensimmäisen letrozole lääkkeen, onneksi otin juuri ennen nukkumaanmenoa koska tuli selkeästi todella huono olo ja päätä alkoi sattumaan. Aika kova hormonipesäke yksi pilleri osaakin olla, toivotaan että toisi mukanaan muutakin kun huonoa oloa
Mitä tulee tupakointiin, niin itse en ole koskaan polttanut. Niin kauan kun ei ole raskaana, niin jokainen tekee omalla kropallaan mitä haluaa
tietenkin se huonontaa hedelmöittymismahdollisuuksia, mutta siitä ei ole haittaa muille kun itselleen.
Itse en ymmärrä polttamista raskausaikana, koska olen nähnyt läheltä mitä se tekee sikiölle. En siis halua kenellekkään aiheuttaa pahaa mieltä, enkä syyllisyyttä, mutta en vain ymmärrä sitä. Olen tästä tuntemattomille ihmisillekin sanonut jos olen nähnyt raskaana olevan polttavan kadulla
Tietysti minun on helppo huudella, kun en itse ole riippuvainen mistään aineesta, niin en tiedä mitä se pahimillaan oikeasti on.