V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivan. Tuollaisilla alueilla saa siis hiihtää, mutta pelatustöitä ei uskalleta tehdä. Ruumiit haetaan sitten kun lumisade on lakannut.
Suomalaiset hakivat kuolleet kaverinsa luolasta, norjalaiset eivät uskaltaneet.Idiootit hiihtää lumivyöryriskialueilla, viisaat norjalaiset ei.
Ruumiit haetaan sitten, kun ei synny lisää rumihia![]()
Suomalaiset hakivat kuolleet kaverinsa luolasta, norjalaiset eivät uskaltaneet.
Rantahurreja, eivät siis suomalaisia.Mutta taas suomalaishullut menivät leikkimään hengellään, ja se maksoi!
Rantahurreja, eivät siis suomalaisia.
siviilejä ei koske työsuojelumääräykset toisinkuin valtion virkamiehiäSuomalaiset hakivat kuolleet kaverinsa luolasta, norjalaiset eivät uskaltaneet.
Eivät ole omasta mielestään suomalaisia vaan suomenruotsalaisia.Kyllä suomenruotsalaiset ovat suomalaisia - ihan geneettisestikin. Suuri osa siis muutama sata vuotta sitten kieltä vaihtaneiden jälkeläisiä.
Eivät ole omasta mielestään suomalaisia vaan suomenruotsalaisia.
Kyllä suomenruotsalaiset ovat suomalaisia - ihan geneettisestikin. Suuri osa siis muutama sata vuotta sitten kieltä vaihtaneiden jälkeläisiä.
Kukaan ei saisi olla niin tyhmä että vaarantaa henkensä tai jonkun toisen hengen ruumiiden vuoksi.
Kyllä suomenruotsalaiset ovat suomalaisia - ihan geneettisestikin. Suuri osa siis muutama sata vuotta sitten kieltä vaihtaneiden jälkeläisiä.
Ne olivat elossa ja pelastettavissa jonkin aikaa.
Maahantunkeutujia.Mamuhan minä olen puåliksi
"Kristittyjä ruotsalaisia maahanmuuttajia siirtyi Ahvenanmaalle, Turunmaan saaristoon ja Länsi-Uudellemaalle mahdollisesti jo 1100-luvun lopulla.
Maahanmuutto jatkui ja voimistui 1200-ja 1300-luvuilla, jolloin se suuntautui myös Itä-Uudellemaalle sekä Pohjanmaan rannikolle.
Ruotsin kieli tuli Suomeen näiden maahanmuuttajien mukana, koska näiden alueiden ruotsinkielisen paikannimistön seasta ei ole löydetty varhaisempia nimikerrostumia."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomenruotsalaiset
Sivistyksen tuojia. Ja työteliäitäMaahantunkeutujia.
Ois saanut hurrien tuoma "sivistys" olla tulematta.Sivistyksen tuojia. Ja työteliäitä
Mikäs siinä on pahinta?Ois saanut hurrien tuoma "sivistys" olla tulematta.
Ois saanut hurrien tuoma "sivistys" olla tulematta.
Mamuhan minä olen puåliksi
"Kristittyjä ruotsalaisia maahanmuuttajia siirtyi Ahvenanmaalle, Turunmaan saaristoon ja Länsi-Uudellemaalle mahdollisesti jo 1100-luvun lopulla.
Maahanmuutto jatkui ja voimistui 1200-ja 1300-luvuilla, jolloin se suuntautui myös Itä-Uudellemaalle sekä Pohjanmaan rannikolle.
Ruotsin kieli tuli Suomeen näiden maahanmuuttajien mukana, koska näiden alueiden ruotsinkielisen paikannimistön seasta ei ole löydetty varhaisempia nimikerrostumia."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomenruotsalaiset