Noh...?
Mikäs tai kukas sun olon on holjantanut silleen ja tälleen?
Äiti! Toi tullessaan kolmen litran punkkutönkän eikä sitä lientä halunneet muut kuin me...Moikka
Mitenkäs sul tommonen olo on ?
Ihanaa uutta vuotta
Onkos joku käyttänyt Budbeen kotiinkuljetusta,toimiiko ?
En mitään herkkua.Ei oo kokemusta, mitä herkkua meinasit tilata?
SamoinHyvää alkanutta vuotta
Heitin loput sipsit & suolakeksit roskiin !
Mä söin 3 nakkia ja loput pottusalaatista ja myöhemmin 2 pikku palaa kasvispitsastaJa mä söin tänäänkin kaksi nakkia.
Kerrankin sellaisia, missä ei oo liikaa suolaa ja jotain voimakkaanmakuista mikä saa oksupoksuolon aikaan yhden haukun jälkeen.
http://pernionliha.fi/tuotteet/herkkunakki
Mä heräsin neljältä vessaan. Sit oli jano muttan viitsinyt nousta ja sehän kostautui, pyörin sängyssä kuuteen saakka ihmetellen tuulta... Viimein nukahdin ja ny on ihan pööröpäinen olo.Huomenta
Heräsin tukkatötteröllä vartti sitten ja nukahdin viimeyönä tai tänään aamuyöllä n. klo 5
Huomenta sinnekin ja voe tokkiisa meitä kahta ja uniamme...tai ''uniamme''Mä heräsin neljältä vessaan. Sit oli jano muttan viitsinyt nousta ja sehän kostautui, pyörin sängyssä kuuteen saakka ihmetellen tuulta... Viimein nukahdin ja ny on ihan pööröpäinen olo.
Ja huomenet siis kaikille jotka paikalle kykenevät! Ei taida olla sähköä ihan joka iikalla.
Huomenta sinnekin ja voe tokkiisa meitä kahta ja uniamme...tai ''uniamme''
Just äsken totesin itselleni, että olo on niinkun ois pienessä kännissä...saa tälleen ainakin ilmaset humalatm jos ei muuta saakaan
Nordea on pyllystä Onneksi vaihettiin s-pankkiin. On toiminut paremmin kuin nordea tai opNo voi kilinkellot taas tuon Nordean kanssa!!!
Taas siellä on jotain häikkää, rahat kyllä lähtee kiltisti tililtä mutta kun yritin lainaa lyhentää...se vaan ilmoitti jotain Hylkääntyneestä lainanveloituksesta ja siellä tietenkään kukaan vastaa yhtään mihinkään!!!*murisee*