The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Meiä perheen miehillä on nyt tarttuva painonnostointo. :confused:

Kakkoslapsonen kyseli neuvoa kun haluaa tangon, painoja ja penkin ja häkin ja lopputulos on se, että häkki hitsataan itse ja mä saan ylätaljan ja tulee myös leuanvetotanko ja yhdestä lapsosten kammarista tulee myös kuntosali. :ninja:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
  • Tykkää
Reactions: r0s
Hupsista keikkaa millasta puhuria ja tuulta täällä ollut eilisestä saakka!
Kissan kanssa ollaan ihmetelty alhaalta ylöspäin ja vasemmalta oikealle pöllyäviä lumihiutaleita ihan silmät ymmyrkäisinä ja ihmeissämme:eek:
Enpä muista koska viimeksi olis tällasta tuulta ollut ainakaan täällä päin Suomea!?o_O

r0s
Huomenta

Heräsin tukkatötteröllä vartti sitten ja nukahdin viimeyönä tai tänään aamuyöllä n. klo 5o_O
Mä heräsin neljältä vessaan. Sit oli jano muttan viitsinyt nousta ja sehän kostautui, pyörin sängyssä kuuteen saakka ihmetellen tuulta... Viimein nukahdin ja ny on ihan pööröpäinen olo.

Ja huomenet siis kaikille jotka paikalle kykenevät! Ei taida olla sähköä ihan joka iikalla.

Mä heräsin neljältä vessaan. Sit oli jano muttan viitsinyt nousta ja sehän kostautui, pyörin sängyssä kuuteen saakka ihmetellen tuulta... Viimein nukahdin ja ny on ihan pööröpäinen olo.

Ja huomenet siis kaikille jotka paikalle kykenevät! Ei taida olla sähköä ihan joka iikalla.
Huomenta sinnekin ja voe tokkiisa meitä kahta ja uniamme...tai ''uniamme''(n)

Just äsken totesin itselleni, että olo on niinkun ois pienessä kännissä...saa tälleen ainakin ilmaset humalatm jos ei muuta saakaan:eek:

No voi kilinkellot taas tuon Nordean kanssa!!!
Taas siellä on jotain häikkää, rahat kyllä lähtee kiltisti tililtä mutta kun yritin lainaa lyhentää...se vaan ilmoitti jotain Hylkääntyneestä lainanveloituksesta ja siellä tietenkään kukaan vastaa yhtään mihinkään!!!*murisee*:mad::poop:

Tänään varmistui miehen kolmas silmäleikkaus, 10.1 jos ei mitään muutoksia tule. Leikkaavat nukutuksessa ja samana päivänä pitäis päästä kotiin.

No voi kilinkellot taas tuon Nordean kanssa!!!
Taas siellä on jotain häikkää, rahat kyllä lähtee kiltisti tililtä mutta kun yritin lainaa lyhentää...se vaan ilmoitti jotain Hylkääntyneestä lainanveloituksesta ja siellä tietenkään kukaan vastaa yhtään mihinkään!!!*murisee*:mad::poop:
Nordea on pyllystä :devil::cautious: Onneksi vaihettiin s-pankkiin. On toiminut paremmin kuin nordea tai op

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä