Sori mutku leivän täytyy maistua leivälle eikä millekään piimälle tai imelälle jauhomötölle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sori mutku leivän täytyy maistua leivälle eikä millekään piimälle tai imelälle jauhomötölle
Sori mutku leivän täytyy maistua leivälle eikä millekään piimälle tai imelälle jauhomötölle![]()
Oletpa sinä hauska.Joo tykkäät siis enemmän kolmen kimpasta?
Pyydän heti mukaan kun kerrot kuka hän on kenet tahdot mukaan?![]()
Minä meen juhulimaan sitä vaihtumista. Ostin jo lipunkin sinne. Saa ruokaa ja viinaa ja tanssia.Miten vietätte uv vaihtumista?
AlgomaMinä meen juhulimaan sitä vaihtumista. Ostin jo lipunkin sinne. Saa ruokaa ja viinaa ja tanssia.
Mulla on kauluspaita ja suorathousut jo valamiiksi ostettuna. Nappaskengät pitäs vielä löytää.
Meinaan tanssata kans, jos vain joku lähtee kaveriksi, emminä yksin...
Eikö? En usko.Krut, ei saa palstailla kesken työpäivän.
Et edes tiedä kenen kans postailet?
Tuo on lentävä lause, jonka itsekin olen lausunut vuosikymmeniä sitten äidilleni. Loukkaantui syvästi.Mitä sie sillä tievolla tehet?
tiiäkkö, alzheimer on vain diagnoosi, mut muisti voi palautua koknaan hyvällä myrkyttömällä ruoallaMonta muuta vierailijaa täällä. Mut laitanpa uuden linkin:
https://www.anttiheikkila.com/blogi/elamantapana-terveys/
kyllä epek senkin on kuullutTuo on lentävä lause, jonka itsekin olen lausunut vuosikymmeniä sitten äidilleni. Loukkaantui syvästi.
https://www.laakarilehti.fi/tietees...et-moninkertaistuivat-viimeisina-elinvuosina/Sori mutku leivän täytyy maistua leivälle eikä millekään piimälle tai imelälle jauhomötölle![]()
Nosto"Jos ruokavalio on jo pitkähkön ajan sisältänyt paljon lyhytketjuisia hiilihydraatteja (kuten useampien ruokavalio on), on paras turvautua dieettiin, joka tukee haiman toipumista. Ensimmäisessä vaiheessa ruokavaliosta on karsittava valkoinen leipä, valkoinen riisi, sokeri, makeiset, kahvi ja alkoholi - siis kaikki "nopeat" hiilihydraatit; varsinkin niiden yhdistämistä rasvaan on vältettävä. Toisessa vaiheessa rajoituksia voi lieventää, mutta hiilihydraattien on edelleen oltava pitkäketjuisia. Montignac suosittelee salaatteja, kasviksia, hedelmiä, oliiviöljyä, yrttimausteita, papuja, kalaa, munia, lihaa ja myös juustoa." - Susanna Ehdinin kirjasta Itsensä parantava ihminen -
Sulla on se linkkikammo, niin siksi laitoin.