Tarkoitti varmaan sitä että Aqela itse kerjää paskakärpäsiä ympärilleen ärsyttämällä heitä ja sitten kitisee kun joku kiusaa.
Höpöhöpö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitti varmaan sitä että Aqela itse kerjää paskakärpäsiä ympärilleen ärsyttämällä heitä ja sitten kitisee kun joku kiusaa.
Etkö voi vain pysyä siellä omassa ketjussasi kun kaikki kiusaajat tulee perässäsi tähän ketjuun ja pilaavat tämänkin.Kun me muutkin harmaat haluittaisiin jutella mutta kun kaikki seuraa sinua tänne niin pilalla on kohta tämäkin ja täys sota päällä.Ai sillä että laitoin hymiön?
Monesti on rätkytetty mun viesteistä suljetussa ketjussa.
Sä kysyit tätä jo ja vastasin aiemmin.
Älä nyt siellä anteeks pyytele kun et tuon pahempaa tehnytVastaus on mennyt siis ohi, käyn tarkastamassa sen toisaalta, anteeksi häiriö![]()
Älä nyt siellä anteeks pyytele kun et tuon pahempaa tehnyt![]()
Se ei ole mun vika että mua kiusataan. Mulla on oikeus olla muissa ketjuissa.Etkö voi vain pysyä siellä omassa ketjussasi kun kaikki kiusaajat tulee perässäsi tähän ketjuun ja pilaavat tämänkin.Kun me muutkin harmaat haluittaisiin jutella mutta kun kaikki seuraa sinua tänne niin pilalla on kohta tämäkin ja täys sota päällä.
Oikeus juu mutta voisitko ajatella muitakin kuin itseäsi edes joskus.Kun ne kiusaajat tulee perässäsi tännekin. Me muutkin haluttaisiin joskus jutella ilman että viestit ja ketjut poistetaan.Se ei ole mun vika että mua kiusataan. Mulla on oikeus olla muissa ketjuissa.
Jaa, kiusatun pitää poistua. Kiusaajat saavat jäädä.Oikeus juu mutta voisitko ajatella muitakin kuin itseäsi edes joskus.Kun ne kiusaajat tulee perässäsi tännekin. Me muutkin haluttaisiin joskus jutella ilman että viestit ja ketjut poistetaan.
No ajattele sitten vain omaa napaasi ! Odotetaan sitten vain milloin koko ketju lähtee poistoon. Oli kiva jutella.Jaa, kiusatun pitää poistua. Kiusaajat saavat jäädä.
Oikeus juu mutta voisitko ajatella muitakin kuin itseäsi edes joskus.Kun ne kiusaajat tulee perässäsi tännekin. Me muutkin haluttaisiin joskus jutella ilman että viestit ja ketjut poistetaan.
Kuka mua ajattelee jos en minä itse?No ajattele sitten vain omaa napaasi ! Odotetaan sitten vain milloin koko ketju lähtee poistoon. Oli kiva jutella.
Mutta eihän täällä kirjoita kukaan muu kuin sinä ja anteeksi nyt vaan mutta aika ikävään sävyyn vieläpä?Oikeus juu mutta voisitko ajatella muitakin kuin itseäsi edes joskus.Kun ne kiusaajat tulee perässäsi tännekin. Me muutkin haluttaisiin joskus jutella ilman että viestit ja ketjut poistetaan.
Kyllä täällä muitakin on kirjoittanut.Mutta eihän täällä kirjoita kukaan muu kuin sinä ja anteeksi nyt vaan mutta aika ikävään sävyyn vieläpä?
Antaisitte sitten edes yhden viestiketjun missä Aqela kerää tahallaan ympärilleen kiusaajia?Kyllä täällä muitakin on kirjoittanut.
mv?Antaisitte sitten edes yhden viestiketjun missä Aqela kerää tahallaan ympärilleen kiusaajia?
Oli tarkoitettu sille joka syytti sinua aiemmin kiusaajien keräämisestä tänne.
OkOli tarkoitettu sille joka syytti sinua aiemmin kiusaajien keräämisestä tänne.
Ja sinä olet se, joka tekeytyy jatkuvasti muiksiKoska muita ei kukaan härnää.
Uskoisin että aika monikin sut tuntevista ajattelee sua ja ovat sun puolella.Kuka mua ajattelee jos en minä itse?
Uskoisin että aika monikin sut tuntevista ajattelee sua ja ovat sun puolella.
Krut, ei saa palstailla kesken työpäivän.
*halaa* Onhan se välillä rankkaa...elämä.
Taisit itse olla.Y-hyy. By-hyy
Miksi kukaan ei hauku ap:tä kun on otsikossa on mainittu ja lainattu "the ketju" ?
Senpäivänen mekkala oli, kun joku aiemmin avasi theketjujen ketjun
Tasapuolisuutta kaivataan