V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi tähän ketjuun ei kukaan kirjoita?
Miksi? Kirjoittakaa niin ei tarvitse nostella.Sun pitää nostella se joka päivä uudelleen.
Miksi? Kirjoittakaa niin ei tarvitse nostella.
No, OK, kävin tuola kuulokojekaupassa ja sitte kävin Bay Streetillä syömässä ohukaisia ja kotia tullessa kavin ISC:ssä.Miksi? Kirjoittakaa niin ei tarvitse nostella.
Yksinpuheluako?No koetas nyt itse laittaa edes se yksi viesti per päivä.![]()
Yksinpuheluako?
Me syötiin kinkkusalaattia ja yrttipatonkia.Siikaa pannulla voissa paistettuna, seuranaan hunaja-pippuri-porkkanoita sekä keitettyä parsakaalia.
Tän illan menuu siis. Mitäs muilla?
Onko työ jotain herrasporukkaa, ku on nuin fiinit arkiateriat?Siikaa pannulla voissa paistettuna, seuranaan hunaja-pippuri-porkkanoita sekä keitettyä parsakaalia.
Onko työ jotain herrasporukkaa, ku on nuin fiinit arkiateriat?
Söin loput suolasiiat pois.Siikaa pannulla voissa paistettuna, seuranaan hunaja-pippuri-porkkanoita sekä keitettyä parsakaalia.
Älä yritä juksata mua, oon seurannu sun viestejä ja oon huomannu, että oot niitä paremmoisia.Fiinit?
Siikaa sai, ylihuomenna vanhaksi menevää. alle kympin kilo fileenä. Porkkanat maksoivat pari euroa kiloa ja kukinto parsakaalia alle euron.
joululimput ovat jouluksi, väläpäivälimput välipäiviksi, duh.Ei ollut joululimppua enää kaupassaMiksi sitä ei voi tilata kunnolla että saisi edes välipäivänä vielä.5kauppaa läpikäyty eikä missään.
Ei ollut joululimppua enää kaupassaMiksi sitä ei voi tilata kunnolla että saisi edes välipäivänä vielä.5kauppaa läpikäyty eikä missään.
Ostettiin 3 pakettia laputettuja (ale 30%) broilerin rintaleikkeitä ja paistoin ne suolattoassa voissa. Lisäsin luomuglögiä veden tilalta nesteeksi, mustapippuria ja valkosipulia kans. Vatavan hyvää tulikin! Suurustin tahinilla ja mantelijauheella, kuten aina ennenkin. Onpa muutamaksi päiväksi ruokaa valmiina eikä tarvinnut kauppiaan laittaa roskiin parasta ruokaaSiikaa pannulla voissa paistettuna, seuranaan hunaja-pippuri-porkkanoita sekä keitettyä parsakaalia.
Joululimpun kuuluu olla tummaa.Jos vaalea joululimppu on okei niin ihan tavallinen piimälimppu on samaa tuotetta.
Joululimpun kuuluu olla tummaa.
Joululimpun kuuluu olla roskiksessa tai kompostorissa.Joululimpun kuuluu olla tummaa.
Joululimpun kuuluu olla roskiksessa.
Siun siellä kuuluu olla.Joululimpun kuuluu olla roskiksessa.
Sun seurana?Siun siellä kuuluu olla.