Nyt on pimeetä ja kohta saunaan.Nyt otatte kumpikin pulkat ja stiigat esille ja lähdette pulkkamäkeen sieltä!!
Lapsena laskettiin monta kertaa just pimeeseen aikaanNyt on pimeetä ja kohta saunaan.
Röyh
Heiiii, onko siellä palju?! Oisko muuten ihanaa pulahtaa saunasta paljun lämpimään veteen tumman taivaan alle...siemailemaan toisella käpälällä kuplivaa ja toisella....läiskyttelemään!!!! No ei vais nyt läiskytellen...tai ehken pienesti...mutta vois olla kiva kokemus. En oo ollunna paljussa, kuivaharjotellu oon mutta en siis silleen että siinä vettä ois ollu...Nyt on pimeetä ja kohta saunaan.
Röyh
...ai kamala sentään...
Niin että mitä sää ehdotit Aqelalle siemailemaan toisella kädellä?Heiiii, onko siellä palju?! Oisko muuten ihanaa pulahtaa saunasta paljun lämpimään veteen tumman taivaan alle...siemailemaan toisella käpälällä kuplivaa ja toisella....läiskyttelemään!!!! No ei vais nyt läiskytellen...tai ehken pienesti...mutta vois olla kiva kokemus. En oo ollunna paljussa, kuivaharjotellu oon mutta en siis silleen että siinä vettä ois ollu...
Saunokaahan lempeän lämpimissä löylyissä
Nii tehtiikin vaikka saihan sen pimeyden päivänkin aikana aikaseksi kun sulki vaan silmänsä...ja lasketteli silmät kiinni sukset jalassa päin seinää rysähtäenLapsena laskettiin monta kertaa just pimeeseen aikaan
Kuplivaa siinä tais lukea*tarkistaa*...juu-u, luki niinNiin että mitä sää ehdotit Aqelalle siemailemaan toisella kädellä?
Mä laskin pulkalla joskus päin koivua ja sain järkyttävät kuhmun päähäni ja ulvonta naurut kaverien kanssa, kotona ei sitten naurettu enää yhtään koska rikoin siskon pulkan siinä samalla.Nii tehtiikin vaikka saihan sen pimeyden päivänkin aikana aikaseksi kun sulki vaan silmänsä...ja lasketteli silmät kiinni sukset jalassa päin seinää rysähtäen
Meni pikkunen tovi ennenkö sain uudet sukset
Niin mutt entäs sillä toisellaKuplivaa siinä tais lukea*tarkistaa*...juu-u, luki niin
AhaTätä on ollut jo ihan riittävänpitkään!
Märkää. Liukasta.
*!
...mä en ny tiiä että mitä mä sulle laitan, yläpeukkua vai hekotusta......onneks ei käynynnä pahasti ja vaan pulkka meni...miten me ollaan hengissä selvitty???!!! kun ollaan sujahdettu päin puita lumi pölähtäen pulkilla tai alamäkiladulta tyylikkäästi syvälle mäenrinteen umpuhankeen humpsahtaen...hittolainen että muuten kesti iäisyyden könytä sieltä puuterilumesta takaisin ladulle...mutta sillä kertaa sukset jäi ehjiksiMä laskin pulkalla joskus päin koivua ja sain järkyttävät kuhmun päähäni ja ulvonta naurut kaverien kanssa, kotona ei sitten naurettu enää yhtään koska rikoin siskon pulkan siinä samalla.
Meillä on huomenna vasta sauna
Taas voi/torttutaikinasta suolaisia paloja + salaattia päivälliseksi
Enkö mä laittanu siihen että nätisti pikkusesti läiskyttelisNiin mutt entäs sillä toisella
Kuulostaa hyvältäMulla on vielä jämät salaatista jossa cosmopolitansalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, viinirypäleitä ja leipäjuustoa, jäljellä.
Illemmalla uunilohta hoisinsoossilla päällystettynä seuranaan rehuista ja nuudeleista tehty wokki.
Ei se nälkä sillä lähde että sää jääkaappia tuijotat, vai lähteekö?...jostain kumman syystä havaitsen murisevaa mahaa
Nälkähän tässä tuli, pöh!*lähti keittiöön katsomaan jääkaappia*
Kuivahedelmiä,mausteita sisään ? Päälle ööö voita ja appelsiiniviip,alkoholia ? En tiiäMä muuten ostin kalkkunan Liidelistä. Se sulailee nyt jääkaapissa.
Pitäisi keksiä mitä tungen sen sisään ja mitä päälle niin ettei se kuivu.
Appelsiinia mäkin ajattelin. Ja päätön ehdotti savustusta.Kuivahedelmiä,mausteita sisään ? Päälle ööö voita ja appelsiiniviip,alkoholia ? En tiiä
Kuulostaa hyvältä juu voita tai kylkee päälleAppelsiinia mäkin ajattelin. Ja päätön ehdotti savustusta.
Jos vaikka aprikoosia, appelsiinia, rusinoita tai kuivattuja karpaloita, chiliä ja vähän savuaromia tai sit lopuksi lintu toviksi savustuspönttöön. Niin ja kilo voita ettei tuu kuivaa! Vai pitäiskö lätkäistä siankylkisiivuja pinnalle.