The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nyt on pimeetä ja kohta saunaan. :ninja:
Röyh
Heiiii, onko siellä palju:)?! Oisko muuten ihanaa pulahtaa saunasta paljun lämpimään veteen tumman taivaan alle...siemailemaan toisella käpälällä kuplivaa ja toisella:rolleyes::sneaky:....läiskyttelemään!!!! No ei vais nyt läiskytellen:D...tai ehken pienesti:unsure:...mutta vois olla kiva kokemus. En oo ollunna paljussa, kuivaharjotellu oon mutta en siis silleen että siinä vettä ois ollu...

Saunokaahan lempeän lämpimissä löylyissä:love:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Heiiii, onko siellä palju:)?! Oisko muuten ihanaa pulahtaa saunasta paljun lämpimään veteen tumman taivaan alle...siemailemaan toisella käpälällä kuplivaa ja toisella:rolleyes::sneaky:....läiskyttelemään!!!! No ei vais nyt läiskytellen:D...tai ehken pienesti:unsure:...mutta vois olla kiva kokemus. En oo ollunna paljussa, kuivaharjotellu oon mutta en siis silleen että siinä vettä ois ollu...

Saunokaahan lempeän lämpimissä löylyissä:love:
Niin että mitä sää ehdotit Aqelalle siemailemaan toisella kädellä?:sneaky:

Nii tehtiikin vaikka saihan sen pimeyden päivänkin aikana aikaseksi kun sulki vaan silmänsä(y)...ja lasketteli silmät kiinni sukset jalassa päin seinää rysähtäen:barefoot::D

Meni pikkunen tovi ennenkö sain uudet sukset:notworthy:
Mä laskin pulkalla joskus päin koivua ja sain järkyttävät kuhmun päähäni ja ulvonta naurut kaverien kanssa, kotona ei sitten naurettu enää yhtään koska rikoin siskon pulkan siinä samalla.:oops:

Mä laskin pulkalla joskus päin koivua ja sain järkyttävät kuhmun päähäni ja ulvonta naurut kaverien kanssa, kotona ei sitten naurettu enää yhtään koska rikoin siskon pulkan siinä samalla.:oops:
...mä en ny tiiä että mitä mä sulle laitan:notworthy:, yläpeukkua vai hekotusta...:D:unsure:...onneks ei käynynnä pahasti ja vaan pulkka meni...miten me ollaan hengissä selvitty???!!! kun ollaan sujahdettu päin puita lumi pölähtäen pulkilla tai alamäkiladulta tyylikkäästi syvälle mäenrinteen umpuhankeen humpsahtaen:D...hittolainen että muuten kesti iäisyyden könytä sieltä puuterilumesta takaisin ladulle:ROFLMAO:...mutta sillä kertaa sukset jäi ehjiksi(y)

Hiihtäminen on vaarallista:unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Meillä on huomenna vasta sauna :unsure:
Taas voi/torttutaikinasta suolaisia paloja + salaattia päivälliseksi :D

Mulla on vielä jämät salaatista jossa cosmopolitansalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, viinirypäleitä ja leipäjuustoa, jäljellä.

Illemmalla uunilohta hoisinsoossilla päällystettynä seuranaan rehuista ja nuudeleista tehty wokki.

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais
Mulla on vielä jämät salaatista jossa cosmopolitansalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, viinirypäleitä ja leipäjuustoa, jäljellä.

Illemmalla uunilohta hoisinsoossilla päällystettynä seuranaan rehuista ja nuudeleista tehty wokki.
Kuulostaa hyvältä :p
Cheddaria ja oliiveja olis viellä myös.
Mä laitoin salattiin kiinankaalia ja jääsalaattia,kurkkua, paprikaa,tomaattia ja viinirypäleitä,juusto + oliivit eri kuppiin. :)

• Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Kuivahedelmiä,mausteita sisään ? Päälle ööö voita ja appelsiiniviip,alkoholia ? En tiiä
Appelsiinia mäkin ajattelin. Ja päätön ehdotti savustusta.

Jos vaikka aprikoosia, appelsiinia, rusinoita tai kuivattuja karpaloita, chiliä ja vähän savuaromia tai sit lopuksi lintu toviksi savustuspönttöön. Niin ja kilo voita ettei tuu kuivaa! Vai pitäiskö lätkäistä siankylkisiivuja pinnalle.

Appelsiinia mäkin ajattelin. Ja päätön ehdotti savustusta.

Jos vaikka aprikoosia, appelsiinia, rusinoita tai kuivattuja karpaloita, chiliä ja vähän savuaromia tai sit lopuksi lintu toviksi savustuspönttöön. Niin ja kilo voita ettei tuu kuivaa! Vai pitäiskö lätkäistä siankylkisiivuja pinnalle.
Kuulostaa hyvältä :p juu voita tai kylkee päälle :)

Yhteistyössä