Voihan toosa ! PerskularallaaHienoa, en saa poistettua wintoosaa.
Juu,näkyy jo olevan. Eiköhän niitä voi tänään & huomenna laittaaMenin faseen monen päivän jälkee ja huomasin siellä tukuttain hyvänjarauhallisenjouluntoivotuksia jo parin pvän ajalta ja olin itse ajatellut toivotella hyviä jouluja vasta huomenna, eli täh?
Mä toivotan aina ajoissa. Eiks joulukorttikin tule ennen joulua?Menin faseen monen päivän jälkee ja huomasin siellä tukuttain hyvänjarauhallisenjouluntoivotuksia jo parin pvän ajalta ja olin itse ajatellut toivotella hyviä jouluja vasta huomenna, eli täh?
Ei nykyään läheskään aina, viime vuoden joulukortteja sain nimittäin vielä tämän vuoden helmikuussaMä toivotan aina ajoissa. Eiks joulukorttikin tule ennen joulua?
OhoEi nykyään läheskään aina, viime vuoden joulukortteja sain nimittäin vielä tämän vuoden helmikuussa
No niinpä, töhö
No kun postilla on paaaaljon tärkeämpää hommaa ku postin / joulukorttien jakoEi nykyään läheskään aina, viime vuoden joulukortteja sain nimittäin vielä tämän vuoden helmikuussa
Meilläkin on ollut pian puoli tuntia. Ja aamulla se on valmis.Iltaa Joulu on rakennettu, kinkku on uunissa.
Kahvia . Joo... äkkiä... kiitäääääää kyökkiin!Iltaa Joulu on rakennettu, kinkku on uunissa.
Toivottavasti et porannut jollain muullakin alkureikääLaitoin kinkun uuniin
Akkuporakoneella paistomittarille alkureikä
Mulla joskus kuumottaa poskia mutta mistä lie johtunut.
Toivottavasti et porannut jollain muullakin alkureikää