The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kuka haluaa mun suklaat? Ei maistu. Huomenna saan tietty lisää. Tuskin nekään maistuu. :oops:
:eek::eek::eek::unsure: Oon järkyttynyt :eek: Mä en oo suklaata syönnyt moneen kuukauteen yhtään,niin joulusuklaa maistuu :p mut riittää kyllä mulle noi omat suklaat.
Vieläkin on mariannemixiä :eek: vaikka oon 2 pv pupeltanut niitä, 1 pieni marabou symphony rasia,1 marmeladirasia, 1 ps jotain pyöreitä murokonvehtia & 1 Fazerin mandariini-inkiväärikonvehti

Viimeksi muokattu:
Aqela
:eek::eek::eek::unsure: Oon järkyttynyt :eek: Mä en oo suklaata syönnyt moneen kuukauteen yhtään,niin joulusuklaa maistuu :p mut riittää kyllä mulle noi omat suklaat.
Vieläkin on mariannemixiä :eek: vaikka oon 2 pv pupeltanut niitä, 1 pieni marabou marabou symphoy rasia,1 marmeladirasia, 1 ps jotain pyöreitä murokonvehtia & 1 Fazerin mandariini-inkiväärikonvehti
Liekkö liikunnan lisääntyminen vienyt haluja. :oops: :D

Kalkkuna uunissa, sopisi valmistua ennen kuutta että saa ton kahentoistakilon kinkun tekeytymään sinne. Laatikot pittää kaivaa pakkasesta sulamaan jo, huomenna Kermaa vähän päälle ja leivinuuniin lämpiämään. Kylmäsavu ja graavilohi kans sulamaan, tein ne jo hyvän aikaa sitten.

Yhteistyössä