Ei mul vaan. Et kai sulattanut ilman pakkausta?Kinkku sulanut vissiin, jääkaappi lainehtii, vituttaa
pöh höh
Ai tänne on tullut lisää viestejä. Ei ole ilmoitusta tullut.
Oon järkyttynyt Mä en oo suklaata syönnyt moneen kuukauteen yhtään,niin joulusuklaa maistuu mut riittää kyllä mulle noi omat suklaat.Kuka haluaa mun suklaat? Ei maistu. Huomenna saan tietty lisää. Tuskin nekään maistuu.
Liekkö liikunnan lisääntyminen vienyt haluja.Oon järkyttynyt Mä en oo suklaata syönnyt moneen kuukauteen yhtään,niin joulusuklaa maistuu mut riittää kyllä mulle noi omat suklaat.
Vieläkin on mariannemixiä vaikka oon 2 pv pupeltanut niitä, 1 pieni marabou marabou symphoy rasia,1 marmeladirasia, 1 ps jotain pyöreitä murokonvehtia & 1 Fazerin mandariini-inkiväärikonvehti
Mä söin liikaa salaattia äsken, nyt ei pysty muuta kuin röyhtäilemäänPäiväkahvit?
Liekkö liikunnan lisääntyminen vienyt haluja.
Joo,vaniljakahvia täälläPäiväkahvit?
jos se ite purkki oli kullitettu?Lasimestarinsilli jäi kaupanhyllylle, kun oli niin kallista...tai siis ainakin mun mielestä pieni purkillinen on kallista, jos hinta on 6 euroa.
Liikunnalla on mulle sellainen vaikutus että syön vähän ja joskus makeaa.
Joo,vaniljakahvia täällä
Ihan oli läpinäkyvää lasia...jos se ite purkki oli kullitettu?
Siihen vois auttaa se, että otat sen läppärin ja nakkaat ikkunasta pihalleMitä tehdä kun läppäri ei tykännyt windows 10? Meni jumiin. Siinä oli linux. Kyseessä eräs vanha hp.
ei vanhat koneet jaksa pyörittää uutta wintoosaaMitä tehdä kun läppäri ei tykännyt windows 10? Meni jumiin. Siinä oli linux. Kyseessä eräs vanha hp.
Ei jaksa, huomasin sen. Mutta kun hiiri ja näppäimistö ei toimi.ei vanhat koneet jaksa pyörittää uutta wintoosaa
muuta takaisin linuksiin
HulluSiihen vois auttaa se, että otat sen läppärin ja nakkaat ikkunasta pihalle
Kokeile
...tai sitten kokeilet ihan jotain järkevää mikä voi auttaa oikeasti
Määkin hankin keväällä uuden koneen ja luurinMä nakkaan sen pihalle ensi keväänä kun hankin uuden.
ai säkin?Määkin hankin keväällä uuden koneen ja luurin nahkavisalla