Aqela
Oli vastapesty lattia. Joo ja varoitin poikaa.Puunattu ja kiillotettu jouluksi...
Älä vaan liukastu!
Oli vastapesty lattia. Joo ja varoitin poikaa.Puunattu ja kiillotettu jouluksi...
Älä vaan liukastu!
Mikähän siinä muuten on?Oli vastapesty lattia. Joo ja varoitin poikaa.
Ei ainakaan tarvi puunata yhtä tarkkaan kuin sairaalassa.Mikähän siinä muuten on?
Siis kun mä ostin uudet lakanat ja vaihdoin ne eilen ja menkat alkoivat viime yönä. Kaveri valitteli, että kun pesi lattiat niin eikös kissa oksentanut... ja äitini tuunasi keittiönkaapiston ja samantien ylikäynyt kotiolut teki yllätysroiskutuksen niin että mallasjuomaa oli kattolampussa saakka...
Onkohan meidät tarkoitettu elämään vähemmän likaisessa ympäristössä?
Huomenta
Aika pian kaljatorille palelemaan...
Nokun oli niin kylmä ja olis joutunut jonottamaan pidempään, jos olis mennyt myöhemmin.Miksi sinne palelemaan?
Eikös se olis hyvä sulattaa jossain muualla kuin jääkaapissa, jos noin kerran lainehtii?Kinkku sulanut vissiin, jääkaappi lainehtii, vituttaa
Eikös se olis hyvä sulattaa jossain muualla kuin jääkaapissa, jos noin kerran lainehtii?
Teillä on sellanen kinkku mihin on ruiskutettu nestettä
Eikös se olis hyvä sulattaa jossain muualla kuin jääkaapissa, jos noin kerran lainehtii?
Teillä on sellanen kinkku mihin on ruiskutettu nestettä
Mun sisko sulatti joskus kauan sitten nuorena sinkkuna kalkkunan suihkuhuoneen lattiallaMissäpä sitä muualla?
Mulle tuli tuosta ruiskuttamisesta yksi juttu mieleen
Ei se ollutkaan kinkusta, joku tonttu oli loirottanut sinne jotain muuta
Hyvää joulua
Lasimestarinsilli jäi kaupanhyllylle, kun oli niin kallista...tai siis ainakin mun mielestä pieni purkillinen on kallista, jos hinta on 6 euroa.Mulla on punajuurisilliä, savulohimoussea ja graavilohta & pieni graavilohivoileipäkakku
Meillä on katit käynny kuusesta koristepalloja läpsyttämässä,muutama on jossain piilossa.Ai niin telkkarin takaa, olkkarin seinältä, lähti joulukoristeet suosiolla roskiin...mä niistä jaksanut kissan kanssa enää kauempaa tapella.
Kissa vs ihminen 1-0
Oho,onpa hintaa ollu,miusta myös aika kallista.Lasimestarinsilli jäi kaupanhyllylle, kun oli niin kallista...tai siis ainakin mun mielestä pieni purkillinen on kallista, jos hinta on 6 euroa.