The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Jep. Mulla pahin oli väkivaltainen.
Sen, väkivaltaisen siis, mä otin kerran tarkoituksella.

Tyyppi jäi aina roikkumaan nettiin ja juomaan olutta kun mä menin unille. Sit aamuviiden, kuuden maissa se tuli ja aloitti. Mähän pidän rajummasta seksistä mutta lopulta mulla oli käsivarressa vertavuotavat hampaanjäljet (jotka katosivat vasta parin kuukauden kuluttua) ja aamupäivän hiljaisuudessa keräsin tavarani ja lähtin kotiin. Ajomatkalla olin ajaa tien vierestä nousseen kurjen päälle. Se oli metka aamu se. Ja riitti sitä lajia.

Aqela
Sen, väkivaltaisen siis, mä otin kerran tarkoituksella.

Tyyppi jäi aina roikkumaan nettiin ja juomaan olutta kun mä menin unille. Sit aamuviiden, kuuden maissa se tuli ja aloitti. Mähän pidän rajummasta seksistä mutta lopulta mulla oli käsivarressa vertavuotavat hampaanjäljet (jotka katosivat vasta parin kuukauden kuluttua) ja aamupäivän hiljaisuudessa keräsin tavarani ja lähtin kotiin. Ajomatkalla olin ajaa tien vierestä nousseen kurjen päälle. Se oli metka aamu se. Ja riitti sitä lajia.
No just. o_O

Mutta sillä uhkailijalla ei ole ketään joka välittää.

Sulla on. Muista se silloin.
Niin ehkä mä jonakin päivänä tuon vielä uskon omalle kohdalle..:love:
Montakohan ihmistä maailmassa nykyään on? Melkis kuusi miljardia?
Sä puhut yhdestä tai muutamasta hassusta henkilöstä.

Älä niiden varaan koko maailmankuvaasi perusta!
Niin joo kun sen noin aattelee:oops:
"Nobody puts baby in the corner."

Ehkä en kuitenkaan miehelle ehdota tän afrikkajutun perään... :ROFLMAO:
Oih Dirty Dancing ja patrick swayze:love::love::love:
:love::love::love::love::love:

• Tykkää
Reactions: r0s
Miksi on pakko katsoa leffoja missä lopussa väkisinkin tulee itkeä tihrustettua? o_O :oops:
Emmää tiiä...:unsure:
Mulla ne menee kutakuinkin näin:
Komedia: Nauran itseni tärviölle
Kauhu: Olen puolet elokuvasta tyynyjen takana piilossa tai silmät kiinni, hypin pelottavissa kohdissa ja olen vielä lehvan jälkeenkin tosi ylisäikky
Draama: Itken silmät päästäni...

• Tykkää
Reactions: Aqela ja r0s
r0s
Mee istuun hänen viereen ja kutita kainaloista tai päälle ja alat laulamaan että ''Hei laukkaa ratsu reima hei reima hei reima!!'':barefoot:

:X3:

Mutkun toi säikähtää jo siitäkin jos hipaisen ja kuiskaan että herätys.

Mutta. Mies osti uuden kaiuttimen itselleen tänään "joululahjaksi" (me kun ei toisillemme ostella) niin jospa laittaisin vaikka jotain mistä tykkää, suht lujalla... Kun vaan keksisin mitä...

Ei oo Metallicalla joulubiisejä? Entä Apulannalla? Jouluyö jonkun Alangon veljesten kokoonpanolta jo kuunneltiin...

• Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela

Mutta. Mies osti uuden kaiuttimen itselleen tänään "joululahjaksi" (me kun ei toisillemme ostella) niin jospa laittaisin vaikka jotain mistä tykkää, suht lujalla... Kun vaan keksisin mitä...

Ei oo Metallicalla joulubiisejä? Entä Apulannalla? Jouluyö jonkun Alangon veljesten kokoonpanolta jo kuunneltiin...
Käykö tämä?

• Tykkää
Reactions: r0s

Tää on hyvä:)

• Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Iltaa :coffee: jouluvalmistelut käynissä eli koko päivä ravattu kaupoissa. Nytpä näin senkin ihmeen, että kaupan paikoitusalueelle jonotetaan. Onneksi on autossa kääntyvät renkaat ja Hgin puolelle joutuin. Välillä kotiin ruokkimaan ja tarkistamaan ihmislapsen ja koiran vointi. Olisi tietysti voinut hoitaa aiemmin, mutta ei ollut juuri ylimääräistä aikaa.
Siivotakin pitäisi, jospa huomenna. Nyt rentoudutaan.

r0s
Iltaa :coffee: jouluvalmistelut käynissä eli koko päivä ravattu kaupoissa. Nytpä näin senkin ihmeen, että kaupan paikoitusalueelle jonotetaan. Onneksi on autossa kääntyvät renkaat ja Hgin puolelle joutuin. Välillä kotiin ruokkimaan ja tarkistamaan ihmislapsen ja koiran vointi. Olisi tietysti voinut hoitaa aiemmin, mutta ei ollut juuri ylimääräistä aikaa.
Siivotakin pitäisi, jospa huomenna. Nyt rentoudutaan.

Oikeasti elämä on helppoa kun voi valita työaikansa ja samalla kaupassakäyntiaikansa. Ennen aamuysiä ei kaupassa ollut just ketään.

Olet rentoutumisesi ansainnut!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä