The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei sulla kannata mitata sitä ku sen jälkeen ajattelet mun mulukkua aina kun katselelet sitä häntää :)
Unissas..

Huomenna on vuoden paskin päivä kautta aikain. :(

Mutta mä ajattelin kasvaa ihmisenä ja unohdan sen kokonaan. :)Tai ainakin muutan jotenkin positiiviseksi kokemukseksi. Tai jotain. :confused:
Kaikesta selviää...koeta kohdata huominen niin, että vaikka mitä tapahtuikin niin sä selvisit siitä kaikesta*halaus*

Noin mä koetan itseäni aina sillon vahvistaa, kun tekis mieli toteuttaa eksän toive ja tappaa itseni:unsure:

Prkl, on levoton olo. o_O
No?:unsure:

En tiiä mistä johtuu.
En usko että sun ex sitä oikeasti toivoo. Puhuu paskaa. On kokemusta paskan puhujista.
Niin no mä taas uskon että hän toivoo sitä, aina kun korkki aukeaa...

Ellu, sunko kisu on makoillut mun sängyssä? Löysin kissan karvan. :LOL:
Hyvin paljon mahollista:eek:
Paitsi, että niitä karvoja olis nyt paljon enemmän...paketoin tänään lahjoja ja niihinkin tuli sen verran karvoja että laitoin oman nimen lisäksi terveiset kissaltakin:oops:

Joskus ex kännipäissään jutteli mulle kun mun piti nukkua. Seuraavana aamuna oli töihin meno. Ja myös vittuili. :mad:
Mut herätettiin monesti klo 3 aamuyöllä, laittamalla valot huoneeseen päälle ja heittämällä peitto lattialle että nyt sitten keskustellaan....hmm..oisko siitä jäänyt se juttu että herään joka yö vähän niinkun paniikissa enkä saa unta enää...

Toki! Mutta ei solvauksia silti pidä itseensä ottaa.

Päinvsstoin voi suoraan ajattella toisen olevan vaarallisen sairas.
Kyllä ja toki, mä vaan tunnen erittäin herkästi olevani hiiren kokoinen sellasen ihmisen rinnalla joka uhkailee ja toivoo mulle pahaa...no joo..siihen ihmiseen verrattuna taidan kyllä ollakin melkonen hiiri:notworthy:

r0s
Joskus ex kännipäissään jutteli mulle kun mun piti nukkua. Seuraavana aamuna oli töihin meno. Ja myös vittuili. :mad:
Mun paskapäisin (ja eniten musta mustasukkaisin) poikaystäväeksä valehteli mulle pari päivää siten että lopulta uskoin ettei mulla oo yhtäainutta ystävää ja olin valmis muuttamaan vaikka timbuktuun.

Vieläkin joskus ihmettelen, miten ne ihmiset joita pidin liki kymmenen vuotta elämäni tärkeimpinä, saattoivat olla niin kaksinaamaisia ja valehtelevia kunnes taas muistan kaiken olleen valetta. :confused:

Jotkut eksät ovat ahterista!

• Tykkää
Reactions: epek ja Elena777
Mun paskapäisin (ja eniten musta mustasukkaisin) poikaystäväeksä valehteli mulle pari päivää siten että lopulta uskoin ettei mulla oo yhtäainutta ystävää ja olin valmis muuttamaan vaikka timbuktuun.

Vieläkin joskus ihmettelen, miten ne ihmiset joita pidin liki kymmenen vuotta elämäni tärkeimpinä, saattoivat olla niin kaksinaamaisia ja valehtelevia kunnes taas muistan kaiken olleen valetta. :confused:

Mä taas en uskalla nykyään luottaa että kukaan voisi kohdella minua hyvin, koska niin kauan tulin kohdelluksi vain kuin ovimattona JA vaihtoehto B:nä.

r0s
Mä taas en uskalla nykyään luottaa että kukaan voisi kohdella minua hyvin, koska niin kauan tulin kohdelluksi vain kuin ovimattona JA vaihtoehto B:nä.

Montakohan ihmistä maailmassa nykyään on? Melkis kuusi miljardia?
Sä puhut yhdestä tai muutamasta hassusta henkilöstä.

Älä niiden varaan koko maailmankuvaasi perusta!

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Aqela
Aqela

Jep. Mulla pahin oli väkivaltainen.

Yhteistyössä