The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei mulla ole häntää, mutta, jos viittaat mun sukuelimeen, niin todennäköisesti häntä on vielä lyhyempi ku se sun kisu taitaa olla pentu vielä , osaksi sen selittää kyllä optinen harha ku se on niin ohut, mulla ei siis ohut, juu nou.
Kissa on n. 7 kk vanha pentu jo, mutta aika pitkä ja solakka ja omaa pitkän hännän, joten veikkaan että jäät kyllä toiseksi.
Tekis mieli mitata se oikeasti, ihan vaan todistaakseni väitteeni sulle, mutta ei oo mittanauhaa ja tuota elohiirtä ei paikallaan saa pysymään niin pitkään että häntää vois tarkkaan mitata.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Ei sulla kannata mitata sitä ku sen jälkeen ajattelet mun mulukkua aina kun katselelet sitä häntää :)

Kissa on n. 7 kk vanha pentu jo, mutta aika pitkä ja solakka ja omaa pitkän hännän, joten veikkaan että jäät kyllä toiseksi.
Tekis mieli mitata se oikeasti, ihan vaan todistaakseni väitteeni sulle, mutta ei oo mittanauhaa ja tuota elohiirtä ei paikallaan saa pysymään niin pitkään että häntää vois tarkkaan mitata.

r0s
Hemmetti!

En löydä maailman parhaan maksapasteijan reseptiä.

Siihen ei tullut muuta kuin maksaa, sipulia, voita, mustaapippuria ja hunajaa.

Pitänee soveltaa. Ja voi toki olla että oon aiemminkin keksinyt sen omasta päästäni. :confused:

r0s
jos keksit niin laitappa meillekkin vinkiksi
Suola unohtui listalta!

Mut juu.

500 grammaa jauhettua maksaa
2-4 sipulia ihan pienenpienenä silppuna
200 grammaa voita
pari ruokalusikallista hunajaa
noin teelusikallinen suolaa (voissakin kun on)
paljon mustaapippuria vastarouhittuna

Eli sipulisilppua kiehutellaan voissa jonkunen minuutti, sekaan rouhitaan rutosti pippuria ja lisätään suola sekä hunaja. Lopuksi sekaan jauhettu maksa ja annetaan hiljalleen kiehua jokunen minuutti kunnes on kypsää.

Purkitetaan.

Mä laitoin noi purkit pasteijoineen vielä toviksi sataviiskytasteiseen uuniin että säilyvät pidempään kun aattokin on vasta maanantaina...

Viimeksi tästä tuli sellaista veitsellä leivälle levitettävää mutta nyt en osaa sanoa kun ei oo vielä jäähtynyt. Tai siis ovat yhä uunissa. Maku on kyllä mainio.

• Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Tokmannin ruuhkapainajaisesta selvitty hengissä kotiin!
Ihan järjettömän paljon ihmismassaa oli joka puolella ja vaan 2 kassaa auki.o_O
Siinä vaiheessa kun olin valmis jo jättämään tavarat kauppaan ja kipittämään ulos, että saan happea, avasivat onneks kolmannen kassan..mutta ei se paljoa auttanut.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä