Jännittää kun lähetän miehen kauppaan pitkän listan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikea on varmaankin se juuriselleri ja omenaversio.

Mutta voi myös tehdä kevyemmän varsislleri-ananasversion. Etenkin kun on ompulle allerginen.
Mä pelkään vähän juurisellerin makua, ehkä jänistän ja teen varsiselleristä. :D

• Tykkää
Reactions: r0s
Mä olen just nyt perähikiällä. Tai oikeastaan "keskellä" sivistystä mutta vaan vähän kaukana niistä. Joka suuntaan saa ajaa yli viiskyt kilsaa ennen kuin pääsee jonnekin missä on jotain järkevää. :ROFLMAO:
Sä oot siis meilläpäi ajelemas. :eek:

Ketjun aiheet: mies kaupassa, selleri, silakat.
  • Jotenkin hellyyttäviä nämä ajoittain ilmestyvät "mies kädettömänä ruokakaupassa"-keskustelut. Jonkinlainen miesten "nainen ja auto"-keskustelujen peilikuva? Minä teen ruokaostokset aina, kun pitää varautua enemmän kuin yhden päivän hankintoihin. En tarvitse vaimolta muuta kuin tiedon siitä, onko hän huomannut jonkin piilevän puutteen. Kävelen marketin läpi ja teen 4-5 päivän ostokset niin, että kaikkiin aterioihin löytyy kaikki tarvittava - minulla on siis (yleensä itse suunnittelemani) ruokalista virtuaalisena aivoissani. En kulje edestakaisin, olen nopea. Ei ole vaikeaa, suosin kotimaisia tuoreita aineksia. Näin toimin joulun allakin. Hankin ruokaostosten lisäksi lahjat ja joulukukat lapsille, sukulaisille ja tutuille.
  • Varsiselleri on maistuva aines, vaikka niin toki juurisellerikin. Suosin kuitenkin salaateissa varsiversiota.
  • Silakoita syön usein kuten muitakin kaloja. Voi vakuuttaa, ettei vaikuta ainakaan lisääntymiskykyyn tai -toimintoihin (näistä dioksiineja on syytetty). Ehkä Echon mielestä dioksiini on tuhonnut aivoni :cool:, mutta minua tuo ei haittaa.

Yhteistyössä