Jännittää kun lähetän miehen kauppaan pitkän listan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 927
19 189
113
Se halusi ehdottomasti nyt kauppaan, en tiedä onko jokin lahja-ajatus vielä mielessä.
No mä tein listan.

Mutta eipä poloinen tiedä kuinka vaikeat ostokset on nyt vuorossa, piti piirtää kuvat!
-Jouluomena: paprikan muotoinen punainen omena jonka kyljessä "ikkuna", eli joka kiiltää. Toi meille alkukuusta pyöreitä omenia joissa keltaista, ja väitti jouluomeniksi.
-saksanpähkinä (kokeilen waldorfin salaattia yhden palstaketjun ansiosta): aivojen kuva. Tai paremminkin hirven sarvet?
-silakkafileet se tunnistaa. Mut piti piirtää semmonen avattu sanomalehti.
-varsiselleriä waldorfin salaaattiin.

No, sillä menee 5 tuntia kun etsii mm.
-omenaviinietikkaa (italiansalaattiin)
-kotikalja-aineksia

Siis tää ei ole mun miehen mollausketju, tuo mies on ihana. Mut mä luulen että sen kauppareissun aikana ehdin tehdä joulusiivouksen ja juoda monta kuppia :coffee:.

-Jouluomena: paprikan muotoinen punainen omena jonka kyljessä "ikkuna", eli joka kiiltää.
Noi on kyllä niin kauniita ettei oikein malttais edes syödä pois!!:coffee::coffee:
Mutta joskus söin kuvailemasi jouluomenan ja se ei ollut hyvää..oli sellanen kuiva ja jauhonen, eikä oikein maistunut miltään.o_O

Niin joo ja ihanaa Joulun aikaa Echolaan!:love::love::love:

• Tykkää
Reactions: Echo
Noi on kyllä niin kauniita ettei oikein malttais edes syödä pois!!:coffee::coffee:
Mutta joskus söin kuvailemasi jouluomenan ja se ei ollut hyvää..oli sellanen kuiva ja jauhonen, eikä oikein maistunut miltään.o_O

Niin joo ja ihanaa Joulun aikaa Echolaan!:love::love::love:
Nehän on usein ihan keltasta sahajauhoa sisältä, eli melkein puolimätiä.

Ihanaa joulua sulle myös! ❤

Onks muuten waldorfin salaatti hyvää? :cautious: En tiedä olenko koskaan edes maistanu sitä.

Miehet. :love: Mun mies selvisi eilen lopuista jouluostoksista, kun en päässykkään itse kun tuli vieraita. Lista oli TODELLA tarkka, merkkeineen ja grammoineen. :D Aikaa kyllä meni ja pari puhelua se vaati... :whistle:

Miehet. :love: Mun mies selvisi eilen lopuista jouluostoksista, kun en päässykkään itse kun tuli vieraita. Lista oli TODELLA tarkka, merkkeineen ja grammoineen. :D Aikaa kyllä meni ja pari puhelua se vaati... :whistle:
Juu, auta armias jos tuosta listasta poikkeaa! Mitä jos varsiselleri josta se on ihan nevahööd, muuttuukin purjoksi matkan varrella tms. Sit mun elämän eka waldorffi ei toteudu. o_O
(En kyl itsekään koskaan käytä varsiselleriä)

Puhelin on mullakin vieressä koko ajan... :LOL:

Nehän on usein ihan keltasta sahajauhoa sisältä, eli melkein puolimätiä.
Niin ovat!!
Eli ne myydään oikeastaan vähänkö koristeiksi vaan.
Muutaman kerran olen kyllä syönyt sellasen tosi mehukkaan ja maukkaan jouluomenan...eli ei ne ihan kaikki sellasia sahajauho omppuja ole..onneks.

Ihanaa joulua sulle myös! ❤
Kiitos!:love:
Jouluvalmistelut on menneet vähän niin ja näin, koristelut on pitkin lattioita vähän väliä karvaisen vintiön takia ja just äsken totesin olohuoneessa sille, että mä luovutan...palloja oli pitkin olkkaria, seinäkoristeet vinksinvonksin, kimalletta enemmän matoilla kuin koristeissa itsessään ja matto kasassa ja kissa tuijotti tyytyväisenä kaaoksen keskellä silmiin ja kurnahti.:cautious:

Niin ovat!!
Eli ne myydään oikeastaan vähänkö koristeiksi vaan.
Muutaman kerran olen kyllä syönyt sellasen tosi mehukkaan ja maukkaan jouluomenan...eli ei ne ihan kaikki sellasia sahajauho omppuja ole..onneks.

Kiitos!:love:
Jouluvalmistelut on menneet vähän niin ja näin, koristelut on pitkin lattioita vähän väliä karvaisen vintiön takia ja just äsken totesin olohuoneessa sille, että mä luovutan...palloja oli pitkin olkkaria, seinäkoristeet vinksinvonksin, kimalletta enemmän matoilla kuin koristeissa itsessään ja matto kasassa ja kissa tuijotti tyytyväisenä kaaoksen keskellä silmiin ja kurnahti.:cautious:
cats-vs-christmas-trees.jpg

Meillä mies hoitaa aina kauppareissut, joten vähän vaikea samaistua ongelmaan. Toki joskus pitää vähän vääntää rautalangasta, jos on joku erikoistuote kyseessä, mutta normaalisti ei.

• Tykkää
Miesten asiaa auttaa, kun tekee listan kulku- ja keräilyjärjestyksessä :love:
Näin olen saanut 99% varmuudella kaikki listan tavarat ja vähemmän stressaantuneen shoppailijan kotia.

• Tykkää
Miesten asiaa auttaa, kun tekee listan kulku- ja keräilyjärjestyksessä :love:
Näin olen saanut 99% varmuudella kaikki listan tavarat ja vähemmän stressaantuneen shoppailijan kotia.
Toi on totta. On ärsyttävä hypätä osastolta toiselle. Sit kun oot jo tyytyväisenä kassalle menossa niin viimesenä listassa lukee "kermaviili".

On ihanaa, kuuluu meidän joulupöytään mutta siihen laitetaan juuriselleriä ohuina tikkuina. Joku saattaa esikeittää mutta itse en ikinä ole kun tykkään siitä rapeudesta.
Hmm...kumpiko selleri ois se oikeampi? Kun en tiedä mille sen salaatin kuuluisi maistua, niin haluisin tehdä siitä sen oikean version ensin. :)

Ne kiiltävänpunaiset omput ovat Red Delicious-lajiketta.

Just ostin muutaman koristeeksi.
Niinpä muuten onkin, pitää viestittää miehelle!

Voin vaan kuvitella jos ne on loppu ja se kysyy myyjältä "onks teillä niitä ret tilisös-omenia?"

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä