Se halusi ehdottomasti nyt kauppaan, en tiedä onko jokin lahja-ajatus vielä mielessä.
No mä tein listan.
Mutta eipä poloinen tiedä kuinka vaikeat ostokset on nyt vuorossa, piti piirtää kuvat!
-Jouluomena: paprikan muotoinen punainen omena jonka kyljessä "ikkuna", eli joka kiiltää. Toi meille alkukuusta pyöreitä omenia joissa keltaista, ja väitti jouluomeniksi.
-saksanpähkinä (kokeilen waldorfin salaattia yhden palstaketjun ansiosta): aivojen kuva. Tai paremminkin hirven sarvet?
-silakkafileet se tunnistaa. Mut piti piirtää semmonen avattu sanomalehti.
-varsiselleriä waldorfin salaaattiin.
No, sillä menee 5 tuntia kun etsii mm.
-omenaviinietikkaa (italiansalaattiin)
-kotikalja-aineksia
Siis tää ei ole mun miehen mollausketju, tuo mies on ihana. Mut mä luulen että sen kauppareissun aikana ehdin tehdä joulusiivouksen ja juoda monta kuppia
.
No mä tein listan.
Mutta eipä poloinen tiedä kuinka vaikeat ostokset on nyt vuorossa, piti piirtää kuvat!
-Jouluomena: paprikan muotoinen punainen omena jonka kyljessä "ikkuna", eli joka kiiltää. Toi meille alkukuusta pyöreitä omenia joissa keltaista, ja väitti jouluomeniksi.
-saksanpähkinä (kokeilen waldorfin salaattia yhden palstaketjun ansiosta): aivojen kuva. Tai paremminkin hirven sarvet?
-silakkafileet se tunnistaa. Mut piti piirtää semmonen avattu sanomalehti.
-varsiselleriä waldorfin salaaattiin.
No, sillä menee 5 tuntia kun etsii mm.
-omenaviinietikkaa (italiansalaattiin)
-kotikalja-aineksia
Siis tää ei ole mun miehen mollausketju, tuo mies on ihana. Mut mä luulen että sen kauppareissun aikana ehdin tehdä joulusiivouksen ja juoda monta kuppia