Mä pelkään vähän juurisellerin makua, ehkä jänistän ja teen varsiselleristä.Oikea on varmaankin se juuriselleri ja omenaversio.
Mutta voi myös tehdä kevyemmän varsislleri-ananasversion. Etenkin kun on ompulle allerginen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä pelkään vähän juurisellerin makua, ehkä jänistän ja teen varsiselleristä.Oikea on varmaankin se juuriselleri ja omenaversio.
Mutta voi myös tehdä kevyemmän varsislleri-ananasversion. Etenkin kun on ompulle allerginen.
Mä vaan pelkään että tähän aikaan joulusta silakkafileet on loppu. Joku joulu olivat loppuneet 2-3 päivää ennen. Pitäisi aina ostaa pakkaseen jo hyvissä ajoin.
Täällä perähikiällä voi olla loppu...Just ostin Prismasta, 6,95 oli kilo. Ja ainakin eilen vielä oli Citymarketissakin.
Täällä perähikiällä voi olla loppu...
Täällä perähikiällä voi olla loppu...
Luulen että jos teet varsiselleristä, et enää toiste tuota syö. Juuriselleri on hieman makea ja sopii omenan kanssa hyvin. Pakko nyt myöntää etten itse ikinä ole varsiselleristä tehtyä syönyt, vaikka muuten sitä paljon käytänkin.Mä pelkään vähän juurisellerin makua, ehkä jänistän ja teen varsiselleristä.![]()
https://www.ts.fi/teemat/ruoka/174912/Oodi+silakoilleHarvempi sitä silakkaa syö viikottain. Tai edes kuukausittain.
Ja aina voi minimoida riskiä ostamalla pieniä silakoita eikä jättikokoisia tanskalaisia (vai olikohan ne ruotsalaisia) joita supermarket mennäviikolla kauppasi.
Sä oot siis meilläpäi ajelemas.Mä olen just nyt perähikiällä. Tai oikeastaan "keskellä" sivistystä mutta vaan vähän kaukana niistä. Joka suuntaan saa ajaa yli viiskyt kilsaa ennen kuin pääsee jonnekin missä on jotain järkevää.![]()
Perkasit?Kuorin kilon silakoita.Tai nyljin ne. Mitenköhän se oikeasti kuuluu ilmaista?
Kirottu kihti!
Perkasit?![]()
Onks muuten waldorfin salaatti hyvää?En tiedä olenko koskaan edes maistanu sitä.
Ne kiiltävänpunaiset omput ovat Red Delicious-lajiketta.
Just ostin muutaman koristeeksi.