The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Niin hei!

Jos joku haluaa leipoa hapanruisleipää ihan oikealla hapanjuurella niin mä voin postittaa sitä kuivattuna. Testasin että toimii (koska jouduin rapsuttelemaan kuivaa taikinaa sen homehtuneen tiinun yläosista) eikä vaiva ole mulle suuri ja voin vielä jakaa mitä mainioimman ruis-siemen-hedelmäleivän ohjeen mukaan.

Jouluksi ei kyllä enää ehdi mutta joululahjan nimissä voin laitella halukkaille matkaan joulun jälkeen.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Moikkeliskukkuu :) " vilkuttaa "
Piti lähtee kaupungille juoksentelemaan,ku tajusin,ettei kisujen ruoka-lahjapaketti ehkä ehdi jouluksi tulla. :(
18.12 jo vastaanotettu Helsingissä kuljetettavaksi ja viellä tänäänkin on ollu siellä eikä liikkunut mihinkään. :unsure::(
Kävin sitten mustista & mirristä kisuille ruokaa & lelun ostamassa.
Samalla kirjastossa & prismalla.
Ruuhkaa pukkaa.

Neiti moraalinvartija sitten hyppäs ensin mun & miehen väliin sängyssä ja sitten tunki mun peiton alle,ettei vaan mitään tuhmuuksia tapahdu :unsure::eek::rolleyes:
Mokoma katti

r0s
Mulla sensijaan posti saada paketteja perille. Tai no, matkahuolto toi taisikin olla. Pöytäliinat odottavat siellä. Ellokselta sai älyttömän halvalla isoja pellava/puuvillaliinoja ja minähän ostin heti kahta väriä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Matkahuolto toimii hiivatin hitaasti nyt :(
Ja schenker myös,miehen lahjakirjat viellä oottaa lähtemistä,saa nähdä ehtiikö jouluksi.
Ellos sai kyllä nopeesti toimitettua ihanat messinkin väriset seinälamput olkkariin,oli muuten miehen valinta ja mä itekin tykästyin niihin.

• Tykkää
Reactions: r0s
Hyi kauheeta,kun naapurista tulee paha ruuan haju :notworthy::censored:
Välillä kokkaavat ihan hirveän hajuista ruokaa,mut eipä paljoo mahda.

Pikkupakkasellista torjantaita sullekin :)

Lunta on tullut niin että on päässyt lumitöiden makuunkin, tosin enpä kuulema jatkossa saa koskeakaan lumikolaan:confused: jos en halua kuunnella esikoiseni pupatusta "..kun tehään miten sattuu ja sitäpaitti tää on mun hommia, ni!"

Tonttuiluttaa ja jänskäpänskätyttää, hötkyilyttää ja kloonailuttaisikin jopa*ufopääkkönen*:D - toviksi mieleen ehtii hajatelma napasta painettaessa kylkiluista esiin putkahtavista lisäkäsipariviritelmästä mutta wanhassa vara parenpi, jatkan tätä tuttua kouhotustani (y)

Tonttulakki pääkköseen, kikkurat niskaan jotenkuten hallittuun syheröön ja joulumusiikit kilisemään - mä laitan jouluntuoksua nenämusiikiksi, nauti sinä olostasi:)

• Tykkää
Reactions: epek
Viljaton maksalaatikko uunissa huomiseksi,saa nähdä mitä siitä tulee :D:)
Aamupäivällä käydään vanhempien haudalla niin ei kerkiä tehä huomenna.

Yhteistyössä