sopis tänne palstalle hyvin, täällähän kukaan miehistä ei voi sietää toisiaanKyseinen ihminen ei taida oikein pitää miehistä, löytää heistä jatkuvasti arvosteltavaa ja haukuttavaa.
sopis tänne palstalle hyvin, täällähän kukaan miehistä ei voi sietää toisiaanKyseinen ihminen ei taida oikein pitää miehistä, löytää heistä jatkuvasti arvosteltavaa ja haukuttavaa.
Kukaan ei siedä kilpailua reilussa markkinataloudessa?sopis tänne palstalle hyvin, täällähän kukaan miehistä ei voi sietää toisiaan
meeppä tiiä, ite en ukkomiehenä ole edes missään kisassa mukanaKukaan ei siedä kilpailua reilussa markkinataloudessa?
Ja mä olen hullu ja kyvytön juoppo niin vielä vähemmän.meeppä tiiä, ite en ukkomiehenä ole edes missään kisassa mukana
no silti näet tarpeelliseksi nokkia mua aina kun on mahdollistaJa mä olen hullu ja kyvytön juoppo niin vielä vähemmän.
Tosin ukkomiesgeeneistä tehty.
Anteeksi.no silti näet tarpeelliseksi nokkia mua aina kun on mahdollista
Hän on nainen...sopis tänne palstalle hyvin, täällähän kukaan miehistä ei voi sietää toisiaan
Tästä biisistä mulle tulee usein jotenkin surullinen mieli ja ikävä...todella iso ikävä.Beatlestä Jeff Healeyn malliin.
Eilen olin 17.00 jälkeen kotona. Tein safkaa, tiskasin ja pesin vaatteita. Katsoin vaatteita reissua varten. Siinä meni viimeiset voimat. Ja aika.Missä kaikki TAAS ovat?
Dodih! Kuulostaaps hyvältä...joo, Leevikin...tjah, onko tuosta pääteltävissä että teikäläinen vaihtaa maisemaa suuntimina juurikin Pee- Karjala? Vaiko hyppääminen verkkarihousuihin? Ei kai nytsentään kuitenkaan....*sipisee* ihan molempia?!
4 päivää vapaata.
En ihan p-karjalaan mutta karjalaan kuitenkin. Ei verkkareihin. Toppahousuihin.Dodih! Kuulostaaps hyvältä...joo, Leevikin...tjah, onko tuosta pääteltävissä että teikäläinen vaihtaa maisemaa suuntimina juurikin Pee- Karjala? Vaiko hyppääminen verkkarihousuihin? Ei kai nytsentään kuitenkaan....*sipisee* ihan molempia?!
Ihanaa, rentouttavaa lomareissua sulle!En ihan p-karjalaan mutta karjalaan kuitenkin. Ei verkkareihin. Toppahousuihin.
Lumesta tiedä mutta on pakkasen puolella.Ihanaa, rentouttavaa lomareissua sulle!
Toivottavasti siellä ois kelit kohdillaan eli lumessa löytyy ja pikkupakkasissa myös että on hjuva ketkutella toppahousuböxyissä
Korjasin vähän jos sitä luntakaan ei ole!Lumesta tiedä mutta sisälämpömittari näyttää noususuuntaiselta käyrältä
Iltaa ja tuohon...en mennyt nukkumaan tai yritin kyllä, mutta valvoin koko yön ja aamulla lähdin opistolle täysin koomaisena zombiveitikkana...puoli päivää meni torkkuessa ja koomaillessa ja tyrskiessä ja kotio tulin suosiolla, kun huomasin matematiikan tunnilla ettei opetuksesta jäänyt mieleen yhtään mitään ja se että nauroin ihan typerillekin jutuille...Tästä biisistä mulle tulee usein jotenkin surullinen mieli ja ikävä...todella iso ikävä.
Joo menen takas kohta nukkumaan, piti herätä juomaan vettä ja huomasin nukahtaneeni koko hotelli täydessä valossa ja tietsikka auki...
vielä 1 pvä tälle viikolle ja ens viikko ja sen jälkeen kolmen viikon lomalle.