Valitettavasti noihin rsfun testeihin saa tuollasen viivasen vaikka kesken menkkapäivien. Suosittelen tekemään ihan eri merkkisen testin kun tosta ei voi päätellä mitään.Onko tämä plussa? Haamu? on alaselkäkivut ja kovin menkkamainen olo muutenkin.. :/katso liitettä 5260
Mä join viimeks greippimehua ja tykkään siitä mutta en tiedä johtuko siitä sitten se että ovislimat jäi kokonaan puutumaan .@Pumpkinbred Mä en pidä greipistä, niin en vielä ole ajatellut sitä kokeilla Oon ymmärtänyt, että siinä olis se foolihappo, mikä on hyvästä, mutta en ole kyllä tästä mitenkään varma. Tietääkö joku? Kannattaisko sitä kuitenkin juoda? Limat mulla on aika vähäiset, mutta selkeät kuitenkin. Foolihappoa ja rautalisää otan purkista...
Mulla on itsellä sellainen tuntuma, että mahdollisimman tasapainoinen arki voisi olla avain onneen. Omalla kohdalla se tarkoittaisi säännöllistä ja terveellistä syömistä, kevyttä liikuntaa ja unta. Viime kierrossa, jossa tuli plussa ja vuotoa heti samana päivänä, olin tavallista stressaantuneempi juuri niinä päivinä. Heiluteltiin myös peittoja, mikä sitten provosoi vuodon alkamaan. En voi olla ajattelematta, etteikö näillä olisi voinut olla vaikutusta, vaikka ehkä joku sanoisi, että ei kiinnittymistä voi pilata... Toki solujen jakautumisessa on voinut olla häikkää. Alkoholia olen vähentänyt ja aion jatkaa samalla linjalla, mies myös.
Kyllä minä tuon haamuks tulkitsen! Ite testasin tänään pc:llä ihan himohailuran, semmosen et en tiiä näkeekö sitä kukaan muu ees parhaalla mielikuvituksella, mut jotenkin on tästä kierrosta ollut ihan erilainen olo. Niin oireeton ja jotenki vaan erilainen. Testasin esikoisestakin dpo 9 ekan himmeetäkin himmeemmän hailurahaamun, ja nyt on kans dpo 9... Toinen pc kummittelee tuolla, pitäs vaan malttaa huomiseen..Onko viivanpaikka? Kp 25/28katso liitettä 5254
No minähän laittasin jo tänään, jos tuolla hanttipuhelimella sais edes etäisen hyviä kuvia, mutkun eiiiii....@Hiutaleita ehdottomasti sitten huomenna kuvaa tänne meille arvioitavaksi
Mulla on viivanpaikat pysyneet kuivuttuaankin. Suosittelisin vaihtamaan testiä ja kokeilemaan uudelleen.Onko muuten tietoa siitä, että jos kyseessä on pelkkä viivanpaikka niin häviääkö se testin kuivuttua? Tossa toi viiva edelleen. Muistelisin vaa joskus jostain lukeneeni että viivanpaikka katoais kuivumisen myötä..
Mullakin on viivanpaikat pysyneet. Joskus jopa vahvistuu kuivuessaan. Sitten taas esim noi one stepin ovistestit mulla näytti 10min testaamisen jälkeen plussaa ja kuivuttuaan negatiivista. Että ota näistä nyt sit aina selvää.Mulla on viivanpaikat pysyneet kuivuttuaankin. Suosittelisin vaihtamaan testiä ja kokeilemaan uudelleen.
Itse en tulkitsisi niitä enää sen 10 minsan jälkeen.Mullakin on viivanpaikat pysyneet. Joskus jopa vahvistuu kuivuessaan. Sitten taas esim noi one stepin ovistestit mulla näytti 10min testaamisen jälkeen plussaa ja kuivuttuaan negatiivista. Että ota näistä nyt sit aina selvää.
Joillain se lh hormoni voi myös kohota vähän ennen menkkojakin. Ei kai kuitenkaan ihan plussaksi asti.Kp 24 ja tältä aamulta ovistesti https://aijaa.com/DINQ2n
Ja raskaustesti https://aijaa.com/RMhaOa
Surkuhupasaa testailla tämmösillä päivillä tai edes muutenkaan. Ovista en saanut tikutettua missään vaiheessa, mutta en kyllä kauhean aktviisesti testaillut kun testit toimitettiin mulle liian myöhään..
En minäkään näe siinä raskaustestissä mitään. Se on itselle vain muistutukseksi tänne, että millaisia saanut aina tietyillä kiertopäivillä. En oikein tykkää puhelimessa säilytellä nuita kuviaJoillain se lh hormoni voi myös kohota vähän ennen menkkojakin. Ei kai kuitenkaan ihan plussaksi asti.
Tossa raskaustestissä mä en näe mitään