Oi wau,maisemanvaihdosreissua ihan metropolikaupunkiin!!Iltaa ja terviiset Helsingistä...ihana olla kotona taas, jalat on tohjona mutta kivaa oli.
Näkykö Pukkia? Sipisitkö korvaan toivomukset?
Oi wau,maisemanvaihdosreissua ihan metropolikaupunkiin!!Iltaa ja terviiset Helsingistä...ihana olla kotona taas, jalat on tohjona mutta kivaa oli.
Itse asiassa näkyiOi wau,maisemanvaihdosreissua ihan metropolikaupunkiin!!
Näkykö Pukkia? Sipisitkö korvaan toivomukset?
Ans mä arvaan, sää ryntäsit pehko suorana hevoisen tykö rapsuttelemaan ja taputtelemaan ja sen karvakorvaan höpisemään lutuisia...Itse asiassa näkyi
Alettiin Sokoksen jälkeisellä kadunpätkällä ihmettelemään kavereiden kanssa, että miks siellä oli hevosenkökkäreitä asfaltilla...kunnes nähtiin yhen pikkukahvilan edustalla peräti 2 kärryä (toinen pienempi ja toinen isompi) sekä poni, hevonen ja pukki
Niia vaan mutta varovasti ettei kinttuses pahasti niksahtelePäiveNpää! Edessä oisi kaksi päivää kokousta Isolla Kirkolla. Oon nykyään niin maalainen että saan hotellimajoituksen ja päivärahat. Toivottavasti myös kertovat miten Isolla Kirkolla pitää käyttäytyä, niiataanko aina kun joku kaapuntilainen puhuttelee
En ihanAns mä arvaan, sää ryntäsit pehko suorana hevoisen tykö rapsuttelemaan ja taputtelemaan ja sen karvakorvaan höpisemään lutuisia...
Koska Pukki tietää toiveet sipisemättäkin
No milloin mä meen neljällä jalalla niin en mä koskaan ole äkäinen.En ihan
Ponia olin menossa kattelemaan lähempää, mutta pysähyin kun joku sanoi että se oli yrittänyt puraista häntä just sitä ennen...aattelin että aika äkäsiä noi stadilaiset nelijalat ja jatkoin matkaa
Että kuikkunen miniheppa, sekin vielä. Vaan jos sitä reppanaa ahdisti olla äkkiseltään tommosessa ihmisvilinässä, tiiä jos vaikka oli ensimatkallaan Pukin mukana...En ihan
Ponia olin menossa kattelemaan lähempää, mutta pysähyin kun joku sanoi että se oli yrittänyt puraista häntä just sitä ennen...aattelin että aika äkäsiä noi stadilaiset nelijalat ja jatkoin matkaa
Muikka!Päivää
Kettu käveli nenän eestä ohi enkä kerennyt ottaa kuvaa.
Menin neljällä jalalla niin ei semmoista kannata kuvatakaan!Päivää
Aksu käveli nenän eestä ohi enkä kerennyt ottaa kuvaa.
No emmää nyssua yrittänyt eilen halailla vaan viatonta ponia, jolla oli issueongelmia ihmisten takia ja ymmärrettävästä syystä...me ihmiset osataan olla varsinaisia paskojaNo milloin mä meen neljällä jalalla niin en mä koskaan ole äkäinen.
Päinvastoin, erittäinkin rauhallinen!
Opinto + shoppailumatka ja ostin sitruunamausteisen novellepullon ja salmiakkia JA sain miljoona lipuketta ja härpäkettä eri ammattikorkeakouluihin ympäri Suomea PLUSSSSS yhden erittäin mielenkiintoisen AustraliaanNoooo...teitkös shoppailuja? Kävit nuuhkimassa kenkiä? Ei vaan oliko teillä ihan opintomatka?
Mun eestä käveli eilen Helsingissä tyyppi joka huusi jo kaukaa: ''Haistakaa V*ttu, Haistakaa V*ttu, Haistakaa V*ttu...* ja marssi kaikkien ohi tuota samaa laineria hokien...Päivää
Kettu käveli nenän eestä ohi enkä kerennyt ottaa kuvaa.
Dodih!!! Sielläpä ollaan ottamassa kunnon tukevaa niskalenkkiotetta tulevaisuuden suunnitelmista, mii laik it! Toihan vaan tyrkkää hienosti lisämotivointia opiskeluihin! Plus vaikka varmaan olikin myös väsyttävä reissu jokapaikan juoksuineen ja infopläjäytyksineen, niin tais tuo pyrähdys olla muutoinkin tosi passeli juttu normiarkeen?No emmää nyssua yrittänyt eilen halailla vaan viatonta ponia, jolla oli issueongelmia ihmisten takia ja ymmärrettävästä syystä...me ihmiset osataan olla varsinaisia paskoja
Opinto + shoppailumatka ja ostin sitruunamausteisen novellepullon ja salmiakkia JA sain miljoona lipuketta ja härpäkettä eri ammattikorkeakouluihin ympäri Suomea PLUSSSSS yhden erittäin mielenkiintoisen Australiaan
Oli tavallaan ja ei...kun ihan oikeasti mää ainakin ahdistun ihmispaljoudessa...mun ystävä joka on puoliksi italialainen, totesi ahistuskohtaukseni jälkeen yhdelle yhteiselle tuttavallamme että ''Kyll tääll on hauskaa ollu, mutt tolla yhellä vaan hikiVERI valui naamassa kun ahistui ihmisistä...'''Plus vaikka varmaan olikin myös väsyttävä reissu jokapaikan juoksuineen ja infopläjäytyksineen, niin tais tuo pyrähdys olla muutoinkin tosi passeli juttu normiarkeen?
Juuri eilen tuota kuuntelin juutuupista.
*halaaruttaa*Oli tavallaan ja ei...kun ihan oikeasti mää ainakin ahdistun ihmispaljoudessa...mun ystävä joka on puoliksi italialainen, totesi ahistuskohtaukseni jälkeen yhdelle yhteiselle tuttavallamme että ''Kyll tääll on hauskaa ollu, mutt tolla yhellä vaan hikiVERI valui naamassa kun ahistui ihmisistä...'''
Mulla on kolmenlaisia biisejä:Olen bongannut monia hyviä entuudestaan mulle tuntemattomia biisejä juutuupista. Pitänyt ihan paperille ne kirjoittaa.
Mulla on snägäri lähempänä kuin kauppa. Tien toisella puolella.Alkoi tekeen joku aika sitten mieli lihapiirakkaa nakilla että piti kaupassa kipaista. Eipä ole pitkä matka kun heti tien toisella puolella pikkukauppa.
Hyvä ja huono juttu toisinaan.