The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta,kivaa päivää sinne. :love:
Mie oon ollu sairaana, flunssaa & vatsavaivoja. Eilen oli viellä vähän lämpöä,joten tänään viellä kotona.

Mieskin on ollu kipee, vissiin infulenssa.

Viimeksi muokattu:
no sinä ootki peräänantamaton
Kyllä, jopa kirjaimellisesti...
Exit only vaan!
Huomenta,kivaa päivää sinne. :love:
Mie oon ollu sairaana, flunssaa & vatsavaivoja. Eilen oli viellä vähän lämpöä,joten tänään viellä kotona.

Mieskin on ollu kipee, vissiin infulenssa.
*halaus* Koittakaahan toipua!!
Tuo on niin syvältä!
Se on hyvä asenne
Joo ja mä en oikein voi tuolle puolelle itsessäni mitään...:oops:
Antavatkohan sairaalassa tietoa ihmisestä joka ei oo mitään sukua?
Eivät ainakaan sais antaa, sääntöjen mukaan.

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
@Kais siinäpä se, kun en tiedä ketään keneltä kysyä.
Ja @Elena777 niin on!

Periaatteessa mun kuuluisi hätääntyä vasta ellei illallakaan kuulu mitään mutta puolitoista vuorokautta tietämättömyyttä alkaa näemmä olla hieman liikaa kärsimättömälle minälleni. :oops:

Päivää kettinkiin.
Paranemisia pöpöjen riivaamille..
Jos on sairista niin lukekaa Huovisen Lentsu.

Ja Roosalle, ei potilastietoja ei saa luovuttaa.
Muutenhan kuka tahansa seiskalehden toimittaja voisi sanoa olevansa "huolestunut ystävä".
Se on mentävä katsomaan tai saatava henkilö puhelimeen, että kertoo itse mitä haluaa.

• Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Päivää kettinkiin.
Paranemisia pöpöjen riivaamille..
Jos on sairista niin lukekaa Huovisen Lentsu.

Ja Roosalle, ei potilastietoja ei saa luovuttaa.
Muutenhan kuka tahansa seiskalehden toimittaja voisi sanoa olevansa "huolestunut ystävä".
Se on mentävä katsomaan tai saatava henkilö puhelimeen, että kertoo itse mitä haluaa.

Mutta jos haluaisi vain tietää että onko yhä hengissä. :confused:

Ja mistäs ne tietää, kuka on sukulainen. Jos esittelen itseni samalla sukunimellä ja väitän olevani sisar.

r0s
eihän sata kilsaa ole matka eikä mikään

Ei oo ei, mutta jos koko päivä on jo melkis minuutilleen aikataulutettu niin ei onnistu. Samoin lauantaipäivä on kokonaisuudessaan työpäivä ja sunnuntaina lähdetään reissuun. Mä en ehdi edes liki kyseistä kaupunkia!

Mutta, tutkin hieman ja tää päivä on operaation vuoksi näemmä sellainen ettei välttis pysty kännyllä tekemään yhtikäs mitään. Yritän siis malttaa mieleni...

Yhteistyössä