no sinä ootki peräänantamatonPöh...Mä annan periks vasta haudassa.
täällä on ollu lapsoset lentsussaHuomenta,kivaa päivää sinne.
Mie oon ollu sairaaana, flunssaa & vatsavaivoja. Eilen oli viellä vähän lämpöä,joten tänään viellä kotona.
Mieskin on ollu kipee, vissiin infulenssa.
Se on hyvä asennePöh...Mä annan periks vasta haudassa.
Nyt on flunssaa paljon liikkeellätäällä on ollu lapsoset lentsussa
Luultavasti ei anna,mutta aina voi kysyä.Antavatkohan sairaalassa tietoa ihmisestä joka ei oo mitään sukua?
antaa ne, gdpr ei koske julkista sektoria ja niillä on lupa levitellä ihmisten tietoja miten sattuuAntavatkohan sairaalassa tietoa ihmisestä joka ei oo mitään sukua?
Kyllä, jopa kirjaimellisesti...no sinä ootki peräänantamaton
*halaus* Koittakaahan toipua!!Huomenta,kivaa päivää sinne.
Mie oon ollu sairaana, flunssaa & vatsavaivoja. Eilen oli viellä vähän lämpöä,joten tänään viellä kotona.
Mieskin on ollu kipee, vissiin infulenssa.
Joo ja mä en oikein voi tuolle puolelle itsessäni mitään...Se on hyvä asenne
Eivät ainakaan sais antaa, sääntöjen mukaan.Antavatkohan sairaalassa tietoa ihmisestä joka ei oo mitään sukua?
pelekääkkönää että oot tiinennä?Vatsaa kourii ja oksettaa.
Eipä oo aikoihin pelottanut näin.
pelekääkkönää että oot tiinennä?
Epävarmuus on tosi ikävä tunne.Vatsaa kourii ja oksettaa.
Eipä oo aikoihin pelottanut näin.
Päivää kettinkiin.
Paranemisia pöpöjen riivaamille..
Jos on sairista niin lukekaa Huovisen Lentsu.
Ja Roosalle, ei potilastietoja ei saa luovuttaa.
Muutenhan kuka tahansa seiskalehden toimittaja voisi sanoa olevansa "huolestunut ystävä".
Se on mentävä katsomaan tai saatava henkilö puhelimeen, että kertoo itse mitä haluaa.
Yli sata kilsaa matkaa mutta ellei huomenna ala kuulua, niin soitan mukasiskona.mee roosa sinne hospitaaliin vierailuaikana ihan muina miehinä kukkapaketin ja suklaarasian kanssa
jos näät kaverin niin kaikki on fain mutta jos ne ajaa sut pois niin tiiät että asiat on hullusti
eihän sata kilsaa ole matka eikä mikäänYli sata kilsaa matkaa mutta ellei huomenna ala kuulua, niin soitan mukasiskona.
Jos teillä on yhteisiä ystäviä niin kysy heiltä ovatko kuulleet mitään.Yli sata kilsaa matkaa mutta ellei huomenna ala kuulua, niin soitan mukasiskona.
eihän sata kilsaa ole matka eikä mikään
Ei ole.Jos teillä on yhteisiä ystäviä niin kysy heiltä ovatko kuulleet mitään.
Toivottavasti pian kuulet ystävästäsi !Ei ole.
Ja hää ei vastaa luuriinsa lainkaan?Ei ole.